Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Pasje voor de nationale parken

Discussie gestart

Chiefram

Zeker weten van niet! LOL!

Ik wilde het nog een beetje voorzichtig houden, dat bedrag. Het is ons ook nooit gelukt om hier onder te blijven, wel ver daarboven! haha...

Maar maak je maar geen zorgen om dat pasje hoor, wij hebben iets van $11 of $12 dollar betaald, omdat wij het sneller in huis wilde hebben. Anders hoefden we maar iets van 3 a 4 dollar te betalen. Dus ook in de USA worden verzendkosten berekend.
#16 - 01-02-2006, 16:31 uur

ceetje

:offtopic: Vooe Chief: En ga je dan ook kamperen in de parken?  ;) Je woont nu idd in een fantastisch gebied voor dit soort weekenduitstappen.
#17 - 01-02-2006, 19:15 uur

Chiefram

Jazeker! Ik heb nog nooit gekampeerd, maar wil het deze zomer wel proberen. Lijkt me spannend. Nu is het een beetje te koud 's nachts, hihi...
#18 - 01-02-2006, 19:21 uur

ceetje

hahahaha ;D ;D ;D deze zomer ook hoor (Yellowstone graadje of 4 's morgens vroeg) Ach, lekker fikkie stoken en het wordt vanzelf warm.
#19 - 01-02-2006, 19:25 uur

Chiefram

Nou, een graadje of 4 (ik neem aan dat je Celsius bedoelt) is nog wel te doen. 's Nachts mag het van mij best wel koud zijn, zolang de slaapzak maar lekker warm is, hihi...

#20 - 01-02-2006, 19:28 uur

ceetje

Mee eens, maar soms moet je ook wel eens je tentje uit  ;) Je weet dat walmart rules hè met kampeerartikelen. Gelukkig zitten ze ook in Vancouver waar we deze zomer heen gaan  2006-01. Nieuwe koelbox etc ....
#21 - 01-02-2006, 19:32 uur

@nn@

Ceetje,

hoe warm is het overdag in Yellowstone? ´s Nachts vind in het wel behoorlijk fris, dat worden dubbele slaapzakken, of erg dicht tegen elkaar aan  ;D

@nn@
#22 - 01-02-2006, 21:32 uur

Bakvet

Als je het pasje vanuit NL besteld kost dat $6.95 aan portokosten. Is het niet simpler is om de National Parks Pass gewoon bij het eerste National Park dat je binnenrijdt te kopen? Of betaal je dan meer?

Het park waar je de pas koopt mag 4/5e van de prijs (ofwel $40) zelf houden. Ik vind het altijd wel leuk om op die manier een beetje te "sturen" waar dat bedrag heen gaat. Ik koop de Pas bij voorkeur bij NPS-vestigingen die niet zoveel bezoekers krijgen of anders in parken waar je gratis kan kamperen.
#23 - 01-02-2006, 21:54 uur

ceetje

hoe warm is het overdag in Yellowstone? ´s Nachts vind in het wel behoorlijk fris, dat worden dubbele slaapzakken, of erg dicht tegen elkaar aan 

Overdag was het een graad of 20 á 25, maar als de zon weg is .... het koudst is het als de zon net op is. Als je de keuze hebt tussen een kampeerplaats tussen de bomen of in het open veld: kies het open veld -als daar de zon op schijnt 's morgens- Wij stonden met onze ochtendkoffie op de weg in de zon!  :D
#24 - 02-02-2006, 20:11 uur

Chiefram

Zojuist is mijn NP Pass 2006 met UPS bezorgd!

:D
#25 - 06-02-2006, 18:48 uur

ceetje

Naar welk park ga je als eerste? Die keuze zal niet makkelijk zijn met zo veel mooie parken "in de buurt"
#26 - 07-02-2006, 08:41 uur

hdeweert

Even een vraagje.
Zijn de N P Passen bij elke ingang van het betreffende park verkrijgbaar?
Harm
#27 - 07-02-2006, 09:28 uur

Ebelix

Ja, De NP passen zijn bij elk park verkrijgbaar. Je krijgt er dan ook een mooi boekje bij over het gebruik van de pas.
#28 - 07-02-2006, 09:34 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

hdeweert

Ik bedoel eigenlijk Alle ingangen. Normaal ga ik via de ingang met een visitor center. Dit jaar is ons eerste park Petrified Forest National Park. We willen dit park via de zuidelijke ingang inrijden en daar onze pass kopen. Er is daar geen visitor center alleen een entrance station. Ik vermoed zelf dat ik daar wel een pass kan kopen. Zie deze vraag maar als even checken.
Harm
#29 - 07-02-2006, 10:07 uur

Chiefram

Naar welk park ga je als eerste? Die keuze zal niet makkelijk zijn met zo veel mooie parken "in de buurt"

Wij krijgen deze vrijdag ons neefje uit Nederland op bezoek en ik denk dat we eerst de Rocky Mountain NP gaan aandoen. Dat ligt hier zowat in onze achtertuin. Misschien al deze aanstaande zondag. Het is 40 a 45 minuutjes rijden door een schitterende bergachtige omgeving vanaf ons huis. Hij heeft natuurlijk een lange vlucht achter de rug, dus we willen hem niet al te veel oververmoeien met wat langere autoreizen in zijn eerste weekend hier.

:)

#30 - 07-02-2006, 16:50 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15