Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Planning 2015 ! Wordt het weer Amerika?

Discussie gestart

jhbechthum

Ook komen er vaak toeslagen voor bagage bij. Je vliegt bijvoorbeeld voor ongeveer 70-100 dollar per persoon.

Ik weet niet (heb niet gekeken) of het in dit geval kan, maar als je alle vluchten op 1 ticket boekt (multi-city) gelden voor de binnenlandse vlucht dezelfde bagageregels (gewicht//kosten/1e gratis) als voor de eerste transatlantische vlucht op die ticket.
Zo was het in elk geval vorig jaar bij ons met Delta/KLM: gratis 1e koffer op de vlucht SLC-ATL.

Johan.
#61 - 01-09-2014, 21:36 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

Hans B

Als je op tijd in Denver airport bent, zou je ook naar Golden kunnen rijden. en van daaruit de volgende dag de TRAIL ridge en eindigen in Estes Park.
#62 - 02-09-2014, 05:57 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

TondeG

Ik zie ook dat wanneer je van Estes Park naar Custer SP door het plaatsje. Cheyenne rijd. Is dit een leuk plaatsje? Waarschijnlijk geen tijd voor, gezien de tijdsduur van 5.30 uur.
#63 - 02-09-2014, 09:19 uur

Dirc

Zoals mijn vorige vraag ook aangaf:

Waarom zou je richting Grandby rijden om vervolgens naar het noorden te rijden waar de apache trail begint? De olf fall river kun je dan niet eens nemen want die is one way.
Zover ik lees kun je toch ook direct naar Estes (desnoods direct vanuit het vliegveld als je geen zin hebt in Denver) en vervolgens de old fall river heen en trail ridge terug rijden?

Of mis je dan iets?
#64 - 02-09-2014, 09:22 uur

Dirc

Ik zie ook dat wanneer je van Estes Park naar Custer SP door het plaatsje. Cheyenne rijd. Is dit een leuk plaatsje? Waarschijnlijk geen tijd voor, gezien de tijdsduur van 5.30 uur.

Er ligt nog meer op de route, zie mijn post op de laatste pagina. Al verwacht (hoop) ik nog wel op een aantal inhoudelijke reacties / antwoorden. Bijvoorbeeld van Cees A  8)
#65 - 02-09-2014, 09:23 uur

Cees A

Ik zie niet in wat ik nog kan toevoegen.
In de basis blijft voor mij de route zoals voorgesteld in mijn reactie nummer 15 de beste.
Deze basis-route is hier en daar wat aangepast wegens gebrek aan tijd en  vanwege de wens om in Las Vegas te eindigen.

Ik vind het jammer dat er in dit topic nu 2 routes, die van Ton en die van Dirc, door elkaar lopen.
Omdat iedereen nu op iedereen reageert wordt het geheel erg onoverzichtelijk.
Vaak is niet eens meer duidelijk voor wie een reactie nu eigenlijk bedoeld is

Het ware misschien beter en in ieder geval duidelijker geweest als Dirc een eigen topic had geopend.
Misschien is het een idee als we dit topic vanaf nu laten voor wat het is ?
Als Ton nu eens een nieuw topic opent met als startpunt de route zoals die was in reactie nr. 45 en Dirc een met als startpunt de route zoals in reactie nr. 48 kunnen we van daaruit verder.

Bedenk goed dat beschikbare tijd bij beide route de belangrijkste factor is en ik vrees dat dit nu soms wat uit het oog wordt verloren.
Het toevoegen van allerlei nieuwe plaatsen en het wijzigen van allerlei, op het eerste gezicht kleine, details kost tijd.
Tijd die er alleen is als je ergens anders iets schrapt.
Maar ........... daar discussieren we wel verder over als ieder z'n eigen topic heeft
 




#66 - 02-09-2014, 10:40 uur

Dirc

Haha, geen probleem Cees.
Ik ging eigenlijk verder in dit topic t/m Yellowstone omdat de routes daar gelijk zijn.

Ik zal straks een nieuwe openen met alle (eerder geplaatste) vragen.
#67 - 02-09-2014, 11:00 uur

TondeG

Voor mij ook niet, dan kan de moderator deze topic sluiten.
#68 - 02-09-2014, 11:13 uur

Dirc

Vaarwel Ton, het was zo gezellig samen  :'(
#69 - 02-09-2014, 11:28 uur

TondeG

Haha is Cees zijn schuld >:(
#70 - 02-09-2014, 11:47 uur

Cees A

Hmm, dit gaat de verkeerde kant op.    innocent
#71 - 02-09-2014, 11:51 uur

TondeG

Ja daar gaat deze topic om, welke kant gaan we op ;D
#72 - 02-09-2014, 11:54 uur

Dirc

Inderdaad. Moab, Zion...........
#73 - 02-09-2014, 12:00 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15