Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Port Angeles WA

Discussie gestart

stinger

Iemand ooit in het plaatsje Port Angeles geweest in de staat Washington???

Welk hotel hebben jullie geslapen??

En zijn jullie ook met de ferry over gevaren naar Victoria??hoe vaak per dag vaart deze??

Dank
Stinger :)
#1 - 30-10-2005, 03:25 uur

Hans B

Hallo Stinger,
het afgelopen jaar heb ik de route Seattle - Olympic NP - Victoria - Vancouver - Canadien Rockies (Jasper-Banff) - Calgary gemaakt. Hierbij ben ik van Port Angeles naar Victoria gevaren en van Nanaimo naar Vancouver.
Kosten pp ±$10. Ze varen 5 of 6x per dag. Duur is 1¼ tot 1½ uur. Wij vonden het een schitterende tocht.
Kijk op cohoferry.com en bcferry.com voor beide overtochten.
Ik heb geen evaring met hotels, wij hebben ons eigen hotel bij ons.
groeten en succes Hans
#2 - 30-10-2005, 10:59 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

stinger

Hans,bedankt voor je info!!

Stinger :)
#3 - 01-11-2005, 22:32 uur

Loek

Ik heb in Port Angeles in het Uptown Motel geslapen.  Niets bijzonders, maar goedkoop en binnen loopafstand van de meeste zaken in het dorp.  Ik vond Port Angeles een leuk stadje.  In mijn Seattle reisverslag (07/2001) kun je meer lezen.

#4 - 02-11-2005, 19:01 uur

Verelle

Nieuw!
Wij zijn een jaar of drie geleden met de ferry van Victoria (Canada) naar Port Angelis gegaan. Kosten ongeveer 100 dollar, onze gehuurde motorhome moest mee. Geen ervaring met hotels. Wel een prachtige staat, Washington State, gaan we zeker weer naar toe.
Bij het Hoh Rainforest heb je een natuurlijke spa waar je tegen betaling in kan. Very relaxing!

#5 - 03-11-2005, 23:30 uur
« Laatst bewerkt op: 17-11-2005, 13:48 uur door Verelle »
In april terug naar Amerika

stinger

bedankt voor al jullie tips,we hebben het uptown motel geboekt,Chief,ziet er o.k uit voor 1 nacht.
We willen ook zeker het hoh rainforest gaan bezoeken.kijk er nu al naar uit ;)maar moet helaas nog even wachten.............

bedankt ,Stinger
#6 - 04-11-2005, 14:24 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15