Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

rechtstreekse vlucht Colorado

Discussie gestart

nick 43

Hallo allemaal,
ben van plan om in 2009 6 weken naar de USA te gaan,
wil het liefst starten in Denver,en eindigen in San Francisco.
alleen,als je kijkt voor een ticket krijg je elke x een tussenlanding of een heel erg duur ticket.
ik ben in het verleden diverse keren in de USA geweest.gewoon auto huren en van New York naar LA rijden.
vanaf die plaatsen is het makkelijk om rechtstreeks te vliegen.
ben denk ik in ongeveer 30 staten geweest,maar vind Colorado wel erg mooi.
ben flexibel qua plaats,als het maar rechtstreeks is.
heb vacantie juni en 2 weken juli.
greetz Nick.

#1 - 21-11-2008, 21:55 uur

Marianne

Er gaan geen rechtstreekse vluchten van Amsterdam naar Denver, dus je zult inderdaad altijd ergens moeten overstappen, afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij. Als je met BA gaat heb je een overstap in Londen, met de andere maatschappijen ergens in de VS. Ik vind rechtstreekse vluchten ook prettig, maar de afgelopen zomer hadden we vanuit LA een overstap in Houston en dat was wel plezierig, heb ook nog nooit zo weinig last van een jetlag gehad.

Wat vind je duur? Als je in juni vertrekt moet je nog relatief goedkope tickets kunnen vinden, 600 a 700 euro voor een retour moet kunnen.


Marianne
#2 - 21-11-2008, 22:31 uur

Hans B

Rond 15 juni is het omslagpunt van tussen seizoen prijs naar duur seizoen prijs.
Scheel je ongeveer 300 euro.

Denver is op dit moment een stad die nog niet rechtstreeks wordt aangevlogen.
Ondanks dat je wat extra tijd kwijt bent, vind ik een tussenstop zelf altijd wel even een prettige onderbreking.
#3 - 22-11-2008, 20:29 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

josli

Wij vliegen dit jaar voor het eerst met BA met een overstap in Londen naar Denver
in Juli kosten ongeveer € 825 pp.Vorig jaar met UA geweest ook niets op tegen met een
tussenstop in Washington alleen toen we arriveerden in Washington was onze vervolgvlucht
gecanceld,vandaar onze keuze voor Ba en ze zijn ook goedkoper.
#4 - 23-11-2008, 21:13 uur
Groeten Jos Stolk

http//:rondjedenver2009.web-log.nl

Pete.Z

Jammer genoeg zijn er nog steeds geen rechtstreekse vluchten naar denver (of omgeving)
Dus of overstappen,of een andere vertrekplaats.
Ik heb zelf nooit zo'n moeite met die overstaps,vind het zelfs weleens een leuke onderbrekeing,mits ze gunstig uitkomen.
#5 - 23-11-2008, 23:31 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15