Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reis hoogtepunten Westen plannen

Discussie gestart

Coyote

dag 1 : aankomst Phoenix + stukje rijden??

Ik zou dat ervan af laten hangen hoe laat je aankomt. Als dat na 19.00 uur is zou ik persoonlijk niet meer een stuk gaan rijden maar na aankomt gelijk het motel opzoeken in Phoenix of Scottsdale. Ga er maar vanuit dat je de volgende ochtend heel vroeg wakker bent. Je kunt dan beter lekker vroeg vertrekken richting Grand Canyon.

Citaat
dag 4 : eerst Antelope canyon en dan van Page naar Monument Valley .... waar overnachten ? Kayenta ?

Probeer te overnachten in Monument Valley. Afgelopen zomer hebben wij geslapen in een cabin bij Gouldings Lodge in Monument Valley. Erg leuk, cabin was voorzien van een 2 pers. bed, stapelbed, tv,  keukentje en eigen douche en toilet. 's Avonds lekker barbecuen bij de cabin. Zie onderstaande foto van onze cabin:



Wil je luxer zitten dan kun je kiezen voor het nieuw te openen The View Hotel bij het bezoekerscentrum van Monument Valley. Zit op een prachtige locatie.

Citaat
dag 5 : Kayenta (?) - Goosenecks /Valley of Gods / Moki Dugway / Natural Bridges ( wat is de beste volgorde ?? ) en dan naar Moab

Ik zou gezien de te rijden route kiezen voor Valley of the Gods Road --> Goosenecks SP --> Moki Dugway --> Natural Bridges --> Moab

Roland
#16 - 10-12-2008, 10:04 uur


Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

evilman123

zal na Valley of he Gods een gedeelte van Canyonlands - The Needles meepakken
Heb dan en volle dag voor de Arches vanuit Moab en ook een volle dag voor Island in the Sky + Dead Horse NP

bemerkingen ?
#17 - 14-12-2008, 22:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15