Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

las vegas in het weekend

Discussie gestart

sonny_z

Hallo forummers,

Hieronder een deel van ons reisschema voor juli 2009.

Dag  7   22 juli      Zion National Park, gehele dag

Dag  8   23 juli      Zion National Park, gehele dag

Dag  9   24 juli      Zion National Park-Las Vegas, aankomst in de middag

Dag 10   25 juli      Las Vegas

Dag 11   26 juli      Las Vegas
         In de namiddag Hoover Dam

Dag 12   27 juli      Las Vegas-Death Valley, aankomst in de middag

Dag 13          28 juli      Death Valley-Big Pine Of Mammoth Lakes (bezoek Alabama Hills en/of the ancient Bristlecones)

Dag 14   29 juli      Big Pine/Mammoth Lakes - Lee Vining (June Lake loop, Mono Lake, Bodie)

Dag 15   30 juli      Lee Vining-Yosemite National Park

Dag 16   31 juli      Yosemite National Park, gehele dag


Hieruit blijkt dat Las Vegas precies in het weekend valt, met fors hogere hotekprijzen als gevolg.
Is het misschien mogelijk de route te wijzigen, zodat we op een ander tijdstip in LV arriveren ? Ik moet er bij zeggen dat we de accomodatie in Zion reeds geboekt hebben !

Een tweede vraag is welke voordelige reserveringssite voor hotels in Las Vegas jullie zoal gebruiken ?

Alvast bedankt,

Rob Zonneveld
#1 - 14-12-2008, 17:54 uur
« Laatst bewerkt op: 14-12-2008, 18:36 uur door sonny_z »

Ine

ik zie geen reisschema....
Hotels in het weekend in LV zijn inderdaad meestal duurder. Bovendien kan je vaak alleen een reservering maken als je 2 nachten blijft. Zonder reservering in de zomer zal je best wel plaats vinden, het is laagseizoen.
Kijk voor tarieven zowel op de hotelwebsites direkt voor speciale aanbiedingen. (maar dat zal voor de zomer nog te vroeg zijn). Verder kijken wat expedia.nl of vegas.com kunnen aanbieden.

Bij beide wordt je creditcard wel meteen belast bij reservering. maar je kunt op beide sites wel rondkijken en stoppen op het moment dat je de creditcard moet geven. Dan heb je een indicatie wat het gaat kosten.

Momenteel is het in Las Vegas (en ook de afgelopen weken) een stuk rustiger dan normaal, dus boek niet te vroeg. Als het zo blijft zullen er nog wel aanbiedingen komen.
#2 - 14-12-2008, 18:27 uur

Hans B

Zoals ik je schema nu zie (korte stukje) zou ik geen wijziging weten.
Misschien in jullie gehele route is er iets om te zetten, maar dat zal behoorlijk ingrijpend kunnen zijn.
#3 - 14-12-2008, 20:21 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Marianne

Zonder het hele schema te zien is het niet te zeggen hoe je Las Vegas in het weekend kunt vermijden, misschien is het een optie om de hele reis om te draaien? Dat je een reservering hebt is meestal geen prbleem, doorgaans kun je kosteloos cancelen. Ik zou trouwens eerder Yosemite vastleggen dan Springdale, doe dat echt op tijd, er sluiten veel cabins bij Curry Village dus het zal druk worden in en vlak buiten het park.

Behalve de hogere hotelprijzen lijkt het me verder geen probleem om in het weekend in Las Vegas te zitten, liever daar in het weekend dan bv in Zion of Yosemite, dan is het echt veel drukker  in de parken. Je kunt wachten met reserveren tot er een leuke prijs voorbij komt, ze hebben last van de cirisis dus de prijzen staan onder druk.

Marianne
#4 - 14-12-2008, 20:25 uur

Marianne

Ik heb even je schema opgezocht, omdraaien gaat niet zie ik. Gewoon houden zo!

Marianne
#5 - 14-12-2008, 20:27 uur

jerbia

Vanwege de ligging is het Flamingo ons favoriete hotel voor LV. Ik heb even gekeken en van 24 t/m 26 juli 2009 heb je al een luxe 'go-room' voor $95 op zaterdag en zondag, en $80 op maandag. Dit valt toch reuze mee? Ik zou daar niet de hele route voor gaan omgooien.

Klik op het plaatje
 
#6 - 14-12-2008, 20:49 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15