Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reis juli 2006 vanaf Denver

Discussie gestart

peter28

Hoi allemaal,

Wij willen in juli 2006 de volgende reis maken. Heeft iemand nog tips qua tijdverdeling en evt overige tips? Ik heb 28-30 dagen vakantie.

Het valt mij trouwens op dat de vluchten naar Denver wel heel duur zijn in juli (+- 1000 euro pp!!!). wie weet waar en hoe goedkope tickets te boeken zijn?
Alvast bedankt!

Denver, Colorado 1 dag
Vail/Aspen 1 dag
Vernal 1 dag
Salt Lake City 1 dag
Montpelier (of andere plaats vlakbij Bear Lake) 1 dag
Jackson (Grand Teton NP) 2 dagen
Yellowstone NP 3 dagen
Great Falls 1 dag
Many Glacier (Glacier NP) 3 dagen
Spokane 1 dag
Mazama (North Cascades NP) 1 dag
Seattle 2 dagen
Olympic NP 1 dag
Ashford (of directe omgeving Mt. Rainier NP) 2 dagen
Boise 1 dag
Rock Springs 1 dag
Rocky Mountains NP 3 dagen
Denver 1 dag
#1 - 04-01-2006, 17:49 uur

Jez

Hoi Peter!

Mooie reis heb je bedacht! Ik ben zelf nog niet in dit gedeelte geweest, maar het staat als 2e volgende op mijn lijst!
Voor wat betreft tickets: je zou nog kunnen kijken wat een ticket naar Seattle kost en hier je reis beginnen & eindigen ipv in Denver. Ik weet niet of het in prijs uitmaakt, maar misschien is het interessant.

Ik kijk trouwens altijd op www.waarheenwaarvoor.nl voor tickets.

Groetjes, Jez
#2 - 04-01-2006, 22:19 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Loek

Seattle is voor de meeste autoverhuurbedrijven een dure stad.  Als alternatief zo ik zeggen Salt Lake City gezien het rondje.  Maar in die periode (July) is geeneen stad echt goedkoop.  Wat verwacht je eigenlijk in Vail en Aspen te doen?  In die steden is in de zomer niet veel te doen, tenzij je in de bossen wilt gaan wandelen.
#3 - 05-01-2006, 00:37 uur

Minoes

Probeer eens Delta of United Airlines...

Minoes
#4 - 05-01-2006, 19:38 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15