Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reis langs de westkust als alleenstaande ouder met 3 tieners

Discussie gestart

MissClaude

Hi there!

Ik ben op zoek naar advies, tips, leuke must see locaties, etc. langs de westkust van USA. Ik wil graag met mijn drie kinderen (dan 15, bijna 13 en bijna 11) in de zomer van 2012 voor 3 weken naar de westkust.

Liefst met huurauto omdat ik denk dat een camper te groot is voor mij als vrouw alleen met de kids.
Hoor heel graag van jullie!! Bedankt,

Claudia
#1 - 27-04-2011, 21:02 uur

Marianne

Hallo Claudia,

Je kunt het beste eens beginnen met het lezen van reisverslagen (zoals die van ons bijvoorbeeld). Waar precies wil je naar toe? Heb je al steden en parken op het oog?
Ik denk dat je vraag in het westen forum thuis hoort, je zou daar ook al eens wat kunnen lezen, dan doe je ongetwijfeld al heel veel ideeën op.

Marianne
#2 - 28-04-2011, 07:40 uur

Hans B

Een redelijke standaard route waarbij je op de meeste plaatsen komt zou kunnen zijn:
Phoenix - Sedona - Grand Canyon - Monument Valley - Page - Bryce Canyon - Zion - Las Vegas - Death Valley - Yosemite NP - San Francisco - kustweg - Los Angeles (of andersom).
Drie weken is dan wel het absolute minimum om ook nog een beetje te kunnen genieten en er geen race partij van te maken.
#3 - 28-04-2011, 08:52 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15