Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reis Los angeles - Los angeles in maart 2010

Discussie gestart

mike-usa

Is dit een beetje te doen en / of interessant ??

Amsterdam los Angeles             Dag 1
Anaheim (disney)                      Dag 2
Los Angeles - San Diego            Dag 3
San Diego                                  Dag 4
San Diego - Sedonna                 Dag5 ( weet lang rijden ga via Palm Springs)
Sedonna - Tusayan                   Dag 6
Tusayan - Page                         Dag 7
Page - Springdale                      Dag 8
Springdale - Las Vegas              Dag 9  ( Extra Hoover Dam )
Las Vegas                                  Dag10
Las Vegas                                  Dag11
Las Vegas - Stovepipe               Dag12
Stovepipe - Santa Barbara        Dag13
Santa Barbara - Santa Monica   Dag14
Santa Monica                             Dag 15 ( Hollywood, Beverly Hills)
Santa Monica - Amsterdam        Dag 16

Wat moet ik zeker waar zien waar ik ben??
#1 - 27-01-2010, 17:34 uur

Martin Obbe

Volgens mij is dit prima te doen. Zoals je terecht al opmerkt is dag 5 behoorlijk lang (San Diego - Sedona), maar vergis je ook niet in dag 13 (Stovepipe Wells - Santa Barbara, een dikke 300 mijl), maar ook dat moet makkelijk in een dag lukken.

Op je vraag " wat moet ik vooral waar gaan zien" vind ik veel moeilijker een antwoord te geven. Je gaat een gebied bezoeken dat zoveel te bieden heeft, dat de lijst wel heel lang kan worden. Bovendien: waar liggen je interesses? Als je het fantastisch vindt uren te lopen door de natuur zul je b.v. Zion uiteraard een heel andere manier willen bezoeken dan wanneer je het uitzicht vanuit de shuttle-bus al voldoende vindt.

Martin
#2 - 27-01-2010, 18:19 uur

Marianne

Hallo Mike-usa,
Welkom op het forum!
Misschien is het wel zo leuk en handig als je je even voorstelt in het speciale voorstel-topic, of dat je hier iets meer vertelt over jezelf. Bijvoorbeeld je interesses, hou je van natuur, wanneer ga je, is er al iets geboekt, met hoeveel personen ga je, zijn er kinderen bij, etc. Allemaal dingen die mede bepalen wat voor jou een goede route is en wat je onderweg zou moeten zien.

Zoals al is aangegeven zitten er lange reisdagen tussen, en je hebt ook in de parken vrij weinig tijd. Maar misschein is het meer dan genoeg voor jou. Afhankelijk van je wensen (steden of natuur) zou je San Diego kunnen laten vallen, en Bryce toevoegen, of meer tijd uittrekken voor de Grand Canyon en Zion.

Marianne
#3 - 27-01-2010, 20:34 uur

Tet14

Waarom van San Diego naar Sedona via Palm Springs? Snelste route is via I8 naar Gila Bend, dan noord naar I10 en via West Phoenix over I17 en naar Sedona. En is er een speciale reden om van DV naar Santa Barbara te rijden ipv meteen naar Santa Monica?
Tet
#4 - 28-01-2010, 17:00 uur

mike-usa

Okee,

Tickets zijn al lang geboekt gaan met z"n tweeen.( € 1180.00 inclusief twee weken huurauto all in)
De plaatsen waar we heen gaan willen we gewoon zien, zijn geen echte wandelaars daarom aan een flinke ochtend of middag park hebben we genoeg.
San Diego willen we echt naar de ZOO en wat sferen daar proeven 9 (Mexicaans??), via Palm spring omdat we daar wat outlet willen bekijken en de plaats, gaan die dag heel vroeg weg uit San Diego zodat we met het ontbijt in Palm Springs zijn.
Gaat me vooral over wat te doen in Page,Sedona de volgende ochtend (wat mag je niet missen), rondvlucht maken Grand Canyon??,Springdale enz, enz. Waar moeten we zeker even stoppen, dat soort zaken.
#5 - 28-01-2010, 17:35 uur

Marianne

Page: Antelope Canyon (upper of lower), Horeshoe Bend, Lake Powell, Glen Canyon Dam.
Sedona: Slide Rock State Park.  Een flink aantal state parks gaat sluiten, maar deze blijft open. Wel gaat Red Rock SP bij Sedon sluiten, vanaf juni dit jaar.
Probeer een zonsondergang bij de Grand Canyon mee te maken, is prachtig als het weer een beetje meezit. Neem de bus naar Hermit's Rest en stop regematig om het uitzicht te bekijken. De voglende dag de east rim. Onderweg naar Page kom je langs Horseshoe Bend.
Zion: vlak voor de tunnel heb je een mooie, korte wandeling, de Canyon Overlook Trail (zie ons 2008-verklag voor foto's). Mag je niet missen. Als je tijd hebt neem dan de shuttlebus het park in en maak een paar korte wandelingen (Weeping Rock, Emerald Pool).
Als je een dag minder Las Vegas doet zou je nog Bryce mee kunnen nemen, prachtig om te zien.

Marianne
#6 - 28-01-2010, 21:15 uur

Tet14

Deze bedoel je: http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=6 Mag je inderdaad wel vroeg weg want daar kan je uren doorbrengen. Weet ik alles van -lol-
Maak niet de fout via Prescott naar Sedona te rijden, dan kom je een stuk later aan in Sedona. Die Outlet is 20 miles ten westen van PS in Cabazon, links van de interstate. Kan niet missen.
#7 - 28-01-2010, 22:13 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15