Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reis Phoenix-Phoenix in Augustus

Discussie gestart

MikeIlse

Hoi Forumleden,

Wij maken in Augustus onze eerste rondreis door Amerika.

Na meerdere forums te hebben bekeken hebben we onderstaande route samengesteld.

01. Reis naar Phoenix
02. Phoenix - Grand Canyon
03. Grand Canyon - Page
04. Page - Bryce Canyon
05. Bryce - Springdale (Zion NP)
06. Springdale (Zion NP
07. Springdale - Las Vegas
08. Las Vegas
09. Las Vegas - Death Valley
10. Death Valley - Mammoth Lakes
11. Mammoth Lakes - Yosemite
12. Yosemite
13. Yosemite - San Francisco
14. San Francisco
15. San Fran - Monterey
16. Monterey - Pismo beach
17. Pismo beach - Los Angeles
18. Los Angeles
19. Los Angeles - Phoenix (over snelweg)
20. Phoenix - Thuis
21. Thuis


De vlucht en meeste hotels zijn al geboekt(gratis annuleren). Phoenix-Phoenix staat dus vast.

Hebben jullie hier tips voor? moet ik de route nog wat aanpassen? ik hoor het graag
#1 - 15-06-2015, 11:08 uur

Cees A

welkom op dit forum.   Je route ziet er goed uit.  :afro:
Voor tips en andere "things to do" in de parken en plaatsen op je route kun je eens in onderstaand topic kijken.
Linkje: ----> http://forum.verenigdestaten.info/voorgestelde-route-opties/zuid-westen-van-amerika/
Je vindt daar ook (links naar) PDF kaarten van de parken zodat je een idee krijgt waar alle bezienswaardige punten liggen
#2 - 15-06-2015, 11:32 uur

Yessica

Heb je je tickets al geboekt? Want anders zou ik heen naar Phoenix vliegen, terug vanaf Los Angeles. Jammer om een dag aan snelweg te besteden en die dag kun je elders goed gebruiken.
Vanaf Phoenix naar Grand Canyon is een lange dag en je rijdt zoveel mooie dingen voorbij! Je zou dit bijvoorbeeld kunnen opbreken door naar Sedona te gaan.
#3 - 15-06-2015, 19:24 uur



Cees A

Heb je je tickets al geboekt?   

Volgens mij wel ................  ;)

De vlucht en meeste hotels zijn al geboekt (gratis annuleren). Phoenix-Phoenix staat dus vast.
#4 - 15-06-2015, 19:49 uur

Wop

Welkom!

Mooie route!
Inderdaad jammer van de snelweg de laatste dag, maar je stopt toch wel even bij Joshua Three NP als je over I10 gaat?

Oh en Springdale, daar zou ik wel willen wonen ;-) (maar daar heb jij niets aan  :afro:)
#5 - 16-06-2015, 13:32 uur

MikeIlse

Jammer van de laatste dag inderdaad. Maar een vlucht van onder de 400 euro laat ik niet schieten! :D
Natuurlijk wil ik de laatste dag nog wat zien! Joshua tree park ligt volgensmij op de route..

Handige pagina met de bezienswaardigheden op de route.
#6 - 19-06-2015, 09:19 uur

Wilmy

Amerika is zeer groot dat zul je merken, het is echt jammer dat je niet naar de Arches kunt gaan. Dit park is heel anders dan de Canyons met zijn rode natuurlijke bogen. Maar ook de Colorado River die daar stroomt en het Dead horse punt waar vroeger de cowboys de paarden heen dreven deze konden dan nergens meer heen om dan de beste paarden uit te zoeken. De achter gebleven paarden waren vrij maar vele bleven daar tot de dood er op volgde. Ik ben er meerdere keren geweest en vind dit een van de mooiste parken samen met het Yellow Stone Park.
Wie weet is dit een tip voor misschien de volgende keer.
P.S Ook de Zuidelijke staten aan de oostkust zijn de moeite waart.
 


#7 - 02-07-2015, 23:13 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15