Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reisplanning zuidwesten augustus 2015

Discussie gestart

melvin

Leuk om te horen dat je zo'n mooie reis hebt gehad :)!
Die site wat je hebt gemaakt is echt prachtig! Wat een mogelijkheden via deze sites. Ga ik me zelf eens meer in verdiepen.
#16 - 05-11-2015, 16:33 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

Anneleen07

@ Terpies: de site is nog niet helemaal af ;-). Ik heb de link van dit forum net toegevoegd. Er moeten ook nog meer foto's op enz.
De volgende reis gaat van Denver naar Las Vegas, met o.a. South Dakota, Yellowstone, Grand Teton, Moab met Arches en Canyonlands.
Ik moet eerlijk zeggen, maar durf dat eigenlijk niet goed zeggen, dat ik op een ander forum al een topic gestart ben en daarom hier nog geen topic gestart ben. Het komt dan misschien over of ik niet tevreden ben met de reacties op het andere forum en dat is helemaal niet zo...
#17 - 05-11-2015, 18:52 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15