Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reismaatje gezocht voor rondreis 2010

Discussie gestart

dolfein

De plannen om in 2010 een rondreis van 2 tot 3 weken te maken in het westen van Amerika had ik samen met een vriendin gemaakt. Helaas door financiële redenen is het niet meer zeker of zij ook volgend jaar nog mee kan. We hadden al een beetje een route uitgestippeld waardoor ik zelf natuurlijk helemaal enthousiast ben geworden ;D

Doordat het van haar niet zeker is of ze mee kan, wil ik eens informeren op dit forum of er iemand is die eventueel zo'n route mee wil maken, of misschien weten jullie wel een site of iets waar ik gerichter op kan zoeken. Ik zal kort wat over mezelf vertellen en de route die ik beetje in gedachten heb:

Ik ben Eveline (Eve voor kort en weet dat je dolfein anders schrijft, maar deze nickname wordt nooit gebruikt zo) en ben 26 jaar. Woon in het midden van het land en sta eigenlijk overal wel voor open. Het liefst zou ik ook een redelijk jonge reisgenoot erbij willen hebben, geslacht maakt niet heel veel uit (wil van te voren toch wel contact hebben om te kijken of we het wel 2/3 weken met elkaar kunnen uithouden  ;)). De route die ik in gedachten heb:

Dag 1: Vliegen naar Phoenix, Arizona en met huurauto richting Flagstaff/Sedona           
Dag 2: Flagstaff/Sedona: in buurt verschillende parken om te bezoeken                         
Dag 3: Flagstaff/Sedona: extra rustdag / rondkijken                                                   
Dag 4: Grand Canyon met 1 overnachting in/bij park                                                   
Dag 5+6: Las Vegas -> dagtripje naar de Hoover Dam                                                                                                   
Dag 7: Death Valley                                                                                         
Dag 8: Yosemite Park                                                                                     
Dag 9: Lake Tahoe: grootste alpine meer in Amerika                                       
Dag 10-13: San Francisco                                                                                 
Dag 13: Santa Cruz                                                                                         
Dag 14: Big Sur                                                                                               
Dag 15: Santa Barbara/Santa Monica/Malibu                                                   
Dag 16-18: Los Angeles                                                                                               
Dag 19: Vliegen van Los Angeles naar Amsterdam     

Misschien wel wat langer in omgeving van Los Angeles blijven en misschien wel afzakken naar San Diego en misschien wel een bezoek aan Tijuana (als we toch daar zijn ^-^). Ik ben benieuwd naar jullie ideën, do's and dont's met betrekking tot de route en een reismaatje zoeken.

Groetjes, Eve
#1 - 21-09-2009, 14:57 uur

ned in MO

Naar Tijuana zou ik niet gaan. Ik heb dat ooit gedaan en vond het erg obscuur allemaal. Er is ook niks bijzonders te zien. Kunt je tijd veel nuttiger besteden
#2 - 21-09-2009, 16:39 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

hdeweert

Hallo Eve
Leuke route maar ga eens langs bij een reisbureau en neem een paar folders mee dan kun je de geijkte routes bekijken.
Een trip vanuit Las Vegas naar de Hover dam hoef je niet te doen, als je van de Grand Canyon naar Las Vegas gaat kom
je er langs. In het verleden zijn er ook wel vragen geweest naar reisgenoten, maar helaas is hebben we daar niets meer
van gehoord. Wel zijn er leden via het forum gezamenlijk op reis gegaan of komen de leden elkaar in Amerika tegen, door met elkaar af te spreken.
Succes
Harm
#3 - 21-09-2009, 19:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15