Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reisverslag West USA

Discussie gestart

stanstyle

Hallo allemaal,

Voor familie en vrienden heb ik een website gemaakt waarop wij onze reis vanuit de states dagelijks  willen gaan samenvatten! En voor degen hier op het forum die het ook leuk vinden om er af en toe een blik op te werpen zijn natuurlijk ook welkom!

Vanaf 03 september '09 zullen wij dit reisverslag dagelijks proberen te updaten!

http://www.reisprijscheck.nl/reisverslag.html

P.s
In het fotoalbum zitten nog foto's van onze vorige amerika reis en deze update ik wanneer ik de nieuwe foto's heb, was meer een test. Had nul komma nul verstand van het bouwen van websites maar het is gelukkig toch gelukt!


Groeten,

stan
#1 - 10-06-2009, 11:19 uur

Larissa

Hoi Stan,

Zo nieuwsgierig als ik ben  :) heb ik even naar je website gekeken, erg mooi en duidelijk.
Wij (mijn vriend, ouders en ikzelf) hebben bij dezelfde reisorganisatie als jullie geboekt.
Zijn daar erg tevreden over. We vetrekken een dagje later dan jullie, ook wij beginnen in SF en eindigen de reis in LV.

Van mij mag het snel september zijn.

Alvast veel plezier.

Groetjes,
Larissa
#2 - 10-06-2009, 19:56 uur

stanstyle

Hoi Larissa,

Wij zijn ook zeer tevreden met de service die wij kregen bij AV!

Jullie ook alvast  heel veel plezier en wie weet staan we straks in dezelfde rij bij de mac! >:D

Groetjes,

stan
#3 - 11-06-2009, 09:13 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15