Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reisweg van Monterey naar SF

Discussie gestart

mie

Volgende week vertrekt ons gezin voor een rondreis naar Californie. Op de terugweg nemen we van LA naar SF de kustweg 1. We slapen onderweg 1 nacht in San Simeon. De dag erna, op weg naar SF, zou ik effe Monterey willen bezoeken (Aquarium misschien). Nu vroeg ik me af, na Monterey of beter, na Santa Cruz blijf je dan best highway 1 tot in SF volgen of ga je beter via SAN JOSE ofzo???
#1 - 13-03-2008, 23:44 uur

Marianne

De snelste route is via San Jose. Wij hebben nog nooit Hwy 1 helemaal gevolgd, maar wel een groot deel toen we in Millbrae overnachtten. Het is een aardige route met wat strand, maar aardig vlak en niet spectaculair. Hoe het stuk tot vlak onder SF is weet ik niet.

Je zult in Monterey aardig wat tijd kwijt zijn als je naar het aquarium gaat. Onderweg is ook een stop bij Big Sur aan te raden (lunch of koffie bij Nepenthe), dus ik denk dat je het laatste stuk alleen ng maar zo snel mogelijk wilt doen.

Marianne
#2 - 14-03-2008, 08:27 uur

jerbia

Wij zijn vorig jaar vanuit SF via San Jose naar San Simeon gereden. In San Jose zit het Winchester Mystery House wat erg leuk is om te bezoeken. Zie ons reisverslag dag 20: http://www.bvisible.nl/page_1169559987703.html



#3 - 14-03-2008, 08:46 uur
« Laatst bewerkt op: 17-03-2008, 19:59 uur door jerbia »

USofA

Wij hebben ook in Millbrae overnacht en namen de route van Santa Cruz richting San José. Uiteindelijk krijg je borden met San Francisco. Volg deze  ;)
#4 - 18-03-2008, 16:13 uur

Angela

Wij hebben de 1 helemaal af gereden. Erg mooie route. Helaas ook veel mist gezien, boven de mist rijden is op zich ook wel weer grappig. Maar wij waren in januari en hadden alle tijd. Als je op wilt schietne het laatste stuk: niet doen! Moie uitzichten: wel doen!
Succes
Angela
#5 - 18-03-2008, 17:52 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15