Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

reizen door Wyoming,Colorado,Arizona,N Mexico

Discussie gestart

mie katoen

Wij reizen van Denver via het Rocky Mountain NP en Cheyenne naar Lusk en vandaar naar Keystone omde verschillende interessante plaatsen daar te bezoeken ( 4 dagen). We reizen verder naar Deadwood, Devils Tower en dan zakken we via Sundance terug richting Grand Junction omdat we verleden jaar langdurig Teton, Yellowstone bezocht hebben.Grand Junction N Monument, Mesa Verde en Canyon de Chelly zagen we nog niet, vandaar de eigenaardige reisroute. Is er in Wyoming iets speciaals te zien????Ik vind daar zeer weinig over. Vanuit Cortez en Chinle reizen we verder naar Gallup waar we onze tocht verder zetten door het voor ons onbekende New Mexico en via Durango en tweede treinreis, terug langs de million dollar HW met verscheidene stops terug naar Denver.Is dat OK????

Vanuit Denver willen we graag non een week naar Orlando. Heeft iemand ervaring met Binnenlandse vluchten en is dat wel mogelijk?????
Groetjes
#1 - 28-01-2008, 15:35 uur

Hans B

De twee plekken waar ikzelf geweest ben zijn :
Devils Tower NM, maar die ken je waarschijnlijk wel en
Thermopolis met zijn enorme hotspring en thermal pool (gratis).
Verder is de route van Buffalo via de 16 door de Bighorn Mnt erg mooi.

Grand Junction NM, je bedoelt denk ik Colorado NM.

Veel plezier, Hans
#2 - 29-01-2008, 08:51 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

pyca

Wij gaan dit jaar ook (voor de 1e keer) naar New Mexico. Met o.a. het volgende in de planning: White Sands NM, Carlsbad Caverns NM, Albuquerque, Santa Fe, Bandelier NM, Tent Rocks NM.

Onze laatste vakantieweek verblijven we nog lekker een weekje in Orlando. Dit hebben we vorig jaar ook gedaan aan het eind van een zuidwesten reis en dat is prima bevallen :)

Airlines die direct vliegen van DEN naar MCO:
American Airlines   
Frontier Airlines Inc.   
Southwest Airlines   
United Airlines    
US Airways    
#3 - 29-01-2008, 09:52 uur
reisverslag West USA & Orlando 2007 www.diazmadrid.nl


Hans B

Vanuit Denver willen we graag non een week naar Orlando. Heeft iemand ervaring met Binnenlandse vluchten en is dat wel mogelijk?????
Groetjes
Het makkelijkste is om met de maatschappij waarmee je naar de VS vliegt meteen te regelen dat je terugvlucht via Orlando moet gaan. je kunt dan aangeven dat je AMS-DEN wilt vliegen en terug DEN-Orlando en een week later Orlando-AMS.
Is geen probleem en veelal niet duurder. Op de sites van vliegmatschappijen kun je dit ingeven bij Multi-Cities of meerdere bestemmingen. Kun je het zelf even uitproberen.
De laatste jaren vlieg ik met DELTA en hun site geeft (AMS-Cincinnati-Denver, Denver-Atlanta-Orlando, Orlando-Atlanta-AMS)

Hans
#4 - 29-01-2008, 12:41 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

hdeweert

Waar staat het NM van Grand Junction? Volgens mij is er in heel Grand Junction niets te beleven.
Ik ben bang dat je voor de vliegtickets duur uit bent. Dat worden allemaal enkele reisjes of je moet een ticket hebben met een stopover, maar die zijn vaak ook duurder. In 2005 zijn wij eerst een dag of 10 naar Florida geweest vanaf Tampa  met een interne vlucht van South west airlines naar las Vegas gevlogen.
Homepage 2005
Van daar uit een rondje rond de grand Canyon gedaan, en weer terug van las Vegas naar Tampa voor een weekje strand en zand. De interne vlucht is ons prima bevallen. Het is net een soort bus, wie het eerst komt heeft de beste plaats dus staan ze al bij de gate zodat ze een plaats bij de nooduitgang hebben met veel beenruimte.
http://www.southwest.com/

Harm
#5 - 29-01-2008, 13:31 uur

ruud

Hoi
4 dagen Black Hills is zeker de moeite waard. Een prachtig gebied. Vergeet niet een bezoek te brengen aan Mount Rushmore, Crazy Horse Memorial en Custer State park. (Jewel Cave vond ik een ramp).
Deadwood is ook wel grappig maar niet te lang. De saloon No 10 is 's avonds wel leuk.
Een mooie rit van Deadwood naar Devil's tower loopt via de Spearfish canyon.
Voor als je ervan houdt; wij vonden Fort Laramie WY wel interessant.
Mesa Verde en Canyon de Chelly zijn zeker de moeite waard en de million dollar highway heb ik al 4 keer gereden en wil ik graag voor de 5e keer doen. Leuke winkeltjes in Silverton en Ouray.
#6 - 25-02-2008, 23:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15