Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reizen in West Amerika November 2007

Discussie gestart

janalbertkroeze

Hallo, ik en mijn vriedin zijn van plan a.s. November richting amerika te gaan.

De route die we een beetje in ons hoofd hebben is:

dag 1 - dag 14

San Francisco - Los Angeles - San Diego - Las vegas (met vanuit las vegas uitstapjes naar Deat Valley Antilope Canyon en Grand Canyon.

dag 15 - 21 New York City, zijn we eerder geweest en moeten we nog een keer heen!  wink

Nu was onze vraag of er hier iemand is die ook daar rond November is geweest?
We weten dat het weer iets minder zal zijn, maar is het wel de moeite waard om rond die maand te gaan?
En hebben jullie misschien nog tips wat betreft locaties en hoelang je er ongeveer over doet om van San Francisco via de kust naar Los Angeles te komen?

Alvast bedankt!!

Jan Albert
#1 - 14-07-2007, 13:50 uur

Tekkel

Los Angeles - San Diego - Las vegas hebben wij gedaan in December 2005.
Alle dagen T-shirt weer, maar zwemmen in de oceaan zou ik dan niet doen.

Bart
#2 - 14-07-2007, 14:25 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Swissdutchie

Hallo Jan Albert,
Wij zijn in november 2000 drie week in het zuidwesten van de VS geweest en hebben er intens van genoten: Nauwelijks toeristen, je kunt bijna overal terecht zonder vooraf te reserveren en veel hotels /  motels kosten de helft van wat ze in de zomermaanden kosten. Voor Californië kan ik je helaas geen tips geven, want wij hebben toen een rondreis vanuit Las Vegas gedaan: Vegas, Zion, Bryce, Capitol Reefs, Moab, Monument Valley, Mesa Verde, Santa Fe, Petrified Forest, Sedona, Grand Canyon, Vegas.  Voor meer details kijk ook naar mijn eerdere post op dit forum:
http://forum.verenigdestaten.info/index.php?topic=5576.0
Qua weer kun je een beetje van alles verwachten. We hebben zowel t-shirt weer als sneeuwbuien gehad.
Kort samengevat, wij hebben een geweldige vakantie gehad in november en zouden die zo over willen doen.
Trouwens nog een aandachtspuntje: Rond feestdagen kan het ook  in november redelijk druk zijn. Zo waren wij rond Thanksgiving bij de Hoover Dam en moesten daar aardig in de rij staan, om tickets voor een tour te bemachtigen. Maar op de meeste andere plekken, waar we geweest zijn, was het heerlijk rustig hoor.
#3 - 14-07-2007, 15:22 uur



allard

.............. (met vanuit Las Vegas uitstapjes naar Death Valley Antilope Canyon en Grand Canyon.

Bedoel je heen en terug op één dag?

Allard
#4 - 14-07-2007, 15:49 uur

janalbertkroeze

Nee , we waren niet van plan uitstapjes van een dag vanuit Las vegas te maken. 2 dagen Death Valley en 3 dagen Grand canyon...

J.A.
#5 - 16-07-2007, 12:24 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15