Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Riksja (usaonline) en Kuoni: ervaringen?

Discussie gestart

Nici

Air Berlin (vanaf Dusseldorf) vliegt ook rechtstreeks op LA en SF.
#16 - 14-07-2010, 08:12 uur

Hans B

Air Berlin (vanaf Dusseldorf) vliegt ook rechtstreeks op LA en SF.
Klopt, maar dat breidt de mogelijkheden niet uit om rechtstreeks op andere plaatsen te landen.
#17 - 14-07-2010, 08:25 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

DirkD

Bedankt voor de vele feedback..  :afro:

al die informatie, die moeten we nog even laten inzinken  8)

we gaan de volgende dagen of weekend de route nog wat verder bekijken.. alle opties en voorstellen zoals hier al gedaan een keertje in kaart brengen, en een en ander afwegen en vergelijken..
maar dat is het toffe aan zo'n reis, al dat dromen, opzoeken, nieuwe dingen ontdekken.. 

Ook bedankt voor de tips van Oakhurst en Three Rivers, zeer leuke opties voor de tussenstop  tussen DV en Yosemite.. en dat geeft ons de kans (al is het misschien maar kort) eens langs Sequoia NP te passeren  1smile
Op voorhand reserveren versus op de bonnenfooi gaan, grote kans dat het een combinatie van beide wordt  :)


Verder nog wat collega's bij mijn klant gevonden die ook soortgelijke reis gemaakt hebben, ook daar krijg ik nog wat feedback van terug (hun voorbereiding, ervaringen, hotels waar ze geslapen hebben, ..)


Waarschijnlijk stel ik ondertussen nog wat andere vragen in een ander topic (als ik ze al niet terugvind in andere topics), want ik heb er naast de route nog voldoende andere.. tsja, als USA rookie  ;)

#18 - 14-07-2010, 20:40 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15