Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

roadatlas 2007, large print edition, american map, heel usa, 262 blz

Discussie gestart

anke

Ik ben terug en mijn road atlas heeft de reis vrijwel ongeschonden overleefd. Ik weet van vorige keren, dat ik er nooit meer in ga kijken.

Wie kan ik er een plezier mee doen?

Ik woon in Amsterdam (ivm ophalen).
#1 - 15-11-2006, 10:20 uur

Bertorelli

Als het die van Rand McNally is dan weet ik wel iemand !  :D

#2 - 15-11-2006, 11:04 uur

Yessica

Ik heb wel interesse! Wat wil je er voor hebben? (Ik heb geen idee wat de nieuwprijs is)
#3 - 15-11-2006, 11:05 uur



Loek

Rand-McNally is als je hem in de US bij Walmart koopt het goedkoopst: $7.  Soms is het in de aanbieding $4.99 zoals gisteren, de 2007 versie lag bij de kassa hier in Denver in een grote bak voor $4.99

#4 - 15-11-2006, 17:01 uur
« Laatst bewerkt op: 15-11-2006, 17:04 uur door Loek »

anke

Wanneer je in Nederland je vakantie wilt voorbereiden, heb je weinig aan wat in de bak van Wal-mart ligt.

Toen ik hem kocht, heb ik hem vergeleken met RM en deze vond ik prettiger.
Vooral ook omdat de namen niet zo piepeklein gedrukt staan, maar redelijk te lezen zijn.
Ik heb geen leesbril nodig, maar het duurt toch een tijdje tot ik op een 'normale' roadmap iets gevonden heb.
Hij is dus van American Map.

Ik wil gewoon iemand een plezier doen .... dus al dat gekissebis over hoe zinvol / duur ie is, boeit me niet.
Ik vroeg trouwens wie um wil hebben, niet wie um wil kopen.
Lezen!
#5 - 16-11-2006, 15:15 uur

Yessica


Ik wil gewoon iemand een plezier doen .... dus al dat gekissebis over hoe zinvol / duur ie is, boeit me niet.
Ik vroeg trouwens wie um wil hebben, niet wie um wil kopen.
Lezen!


Zo, een vriendelijkere toon hadden ze toevallig ook niet meer bij WalMart?  ;)
#6 - 16-11-2006, 15:35 uur



Hans B

Hallo Anke,
erg leuk aanbod. Ik vind het prachtig om in atlassen en kaarten te neuzen en me op de volgende reis voor te bereiden.
Wanneer ik in de buurt van Amsterdam had gewoond, had ik 'em al lang gehaald, maar ik woon nabij Groningen en dat is me iets te ver.
Hans
#7 - 16-11-2006, 19:50 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Loek

Wanneer je in Nederland je vakantie wilt voorbereiden, heb je weinig aan wat in de bak van Wal-mart ligt.

Toen ik hem kocht, heb ik hem vergeleken met RM en deze vond ik prettiger.
Vooral ook omdat de namen niet zo piepeklein gedrukt staan, maar redelijk te lezen zijn.
Ik heb geen leesbril nodig, maar het duurt toch een tijdje tot ik op een 'normale' roadmap iets gevonden heb.
Hij is dus van American Map.

Ik wil gewoon iemand een plezier doen .... dus al dat gekissebis over hoe zinvol / duur ie is, boeit me niet.
Ik vroeg trouwens wie um wil hebben, niet wie um wil kopen.
Lezen!


Er was een vraag met betrekking tot de nieuwprijs, daar antwoorde ik op met als voorbeeld de prijs van een Rand McNally atlas.  Ik doe geen enkele poging tot kissebissen, ik weet niet eens wat kissebissen is.  En als een antwoord je niet boeit, dan lees je het toch niet? Ben je altijd zo snel aangebrand? 


#8 - 16-11-2006, 20:08 uur

anke

Gekissebis zal amsterdams zijn en ik wilde simpelweg iemand een plezier doen.
#9 - 17-11-2006, 00:01 uur

Irma

Hoi Anke,

Wij gaan volgende zomer voor de eerste keer naar Amerika en ik zou de atlas graag willen hebben. Zo kunnen we onze route vast goed bekijken. Ik woon vlakbij Amsterdam dus als je hem nog in bezit hebt kom ik hem graag bij je ophalen.

Irma
#10 - 19-11-2006, 13:58 uur

anke

We spreken iets af ......
#11 - 19-11-2006, 18:43 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15