Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

romantische overnachting langs kustweg SF - LA

Discussie gestart

Steson

Greetings !!

Op het laatste stuk van onze rondreis, vanaf SF via de kustweg naar LA, vieren we onze huwelijksjubileum.
Het lijkt me zo leuk om mijn man te verrassen en een romatische overnachting te regelen !!

Ik had al de Moonstone Cottages gezien in Cambria, maar ik ben niet helemaal overtuigd... Zijn een beetje aan de prijzige kant.
We zijn allebei helemaal weg van mooie zonsondergangen, dus aan de kust zitten we wel goed, maar heeft iemand een goeie tip ??

Thanx !
#1 - 29-11-2009, 22:08 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

bedeve

In september wilde ik onze laatste vakantienacht op een leuke plek aan Highway 1 doorbrengen.
Dat werd Best Western Shelter Cove Lodge in Pismo Beach.
Direct aan zee.
een pracht plek,prima kamers en afhankelijk van het weer (en jaargetijde) een schitterend zicht over zee.
Veel plezier met de voorbereiding en voorpret
#2 - 30-11-2009, 13:32 uur

USofA

Met die zicht over zee kun je inderdaad mooi van de zonsondergang genieten.
Dat is natuurlijk wel als het weer meezit.
#3 - 30-11-2009, 13:40 uur

Steson

We vertrekken op 31 mei uit SF (Fisherman's Warf) en willen met 1 overnachting ertussen op 1 juni 's avonds in LA zijn en de auto hebben ingeleverd.
Op 2 juni vertrekt onze vlucht naar Hawaii.We slapen trouwens in Hilton LAX en de auto moet terug naar Dollar.

Ik vind het moeilijk om een plaats te kiezen langs de kust om er te overnachten.
Wat we zeker willen doen is naar het aquarium in Monterey. Verder heb ik gelezen dat Hw1 erg bochtig is en je er dus best lang over kan rijden.
En uiteraard onderweg alle tijd nemen voor panorama-plaatjes !!!
Solvang lijkt me erg leuk om doorheen te rijden en van het stukje Big Sur wil ik zonder haasten genieten.....

Dus ja, wat is handiger.... Op de eerste dag niet zo ver rijden, maar de tijd nemen voor die dingen ???
Dan kom ik denk ik uit in San Simeon ?? Ik zie op Google Maps dat de afstand tussen San Simeon en Pismo Beach nog 1,15 uur rijden is.

Inchecken in Hilton kunnen we volgens mij tot erg laat. Dollar is volgens mij 24 uur open. Maarja, we moeten er wel allemaal rekening mee houden.
Ik vind het een beetje 'eng' om op voorhand een hotel te reserveren langs de kust, maar voor onze eerste reis naar de USA willen we graag zekerheid en niet hoeven te  'zoeken' voor een slaapplaats. Zeker niet voor ons huwelijksjubileum !

Pffff, zoveel twijfel.




#4 - 30-11-2009, 15:01 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

JoeSee



Pffff, zoveel twijfel.



maar...het is dan ook nog lang geen mei  ^-^
Heb je al geboekt voor de vluchten ?
#5 - 30-11-2009, 15:13 uur

Steson

Ja, dat is waar..... Tijd genoeg !! 5 maanden en 17 dagen  ;D
De vluchten zijn idd al geboekt en betaald (E 900 pp. totaal incl. Hawaii !!). Ook de hotels in LA - GC - Zion - DV - Yosemite en op Kauai en Maui zijn al gereserveerd......
Die in LA en op Hawaii door de reisorganisatie (samen met de vluchten en huurauto's) en de hotels in de parken door mijzelf.....
Ook omdat ik in de parken wil zitten ! Had de tip gekregen hier wel op tijd bij te zijn......  ;)

Maar ik ben me aan het orienteren op hotels in Las Vegas en langs Hw1. In SF heb ik al een keuze gemaakt, maar nog niet gereserveerd.
Ga ik overigens wel doen, want er is dat bewuste weekend carnaval !
Verder 'durf' ik het wel aan om tussen LA en GC, in Page en tussen DV en Yosemite een hotel te zoeken...... Zijn er maar 3.
Ik neem een mini-laptop mee, dus kan tp. ook eventueel nog hotels bekijken en reserveren als het nodig is.

Maar die voorpret he !! Is gewoon verslavend ! Kan echt met mensen meepraten die er al geweest zijn, en dan moet ik het allemaal nog gaan zien.....
#6 - 30-11-2009, 15:55 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

JoeSee


Maar die voorpret he !! Is gewoon verslavend ! Kan echt met mensen meepraten die er al geweest zijn, en dan moet ik het allemaal nog gaan zien.....

ja, en dan te bedenken dat  het dan pas echt erg wordt. Je kan maar beter de mexicaanse griep hebben, daar knap je tenminste van op, maar Amerika...daarvan krijg je letterlijk het heen en weer  dansbanaan  en nog een keer.
#7 - 30-11-2009, 16:23 uur
« Laatst bewerkt op: 30-11-2009, 16:25 uur door Martin (JoeEsE) »

Steson

Hé Martin !!!

Je snapt 'm......  ;D

Zo te zien is dat bij jou begonnen in 2001 !!!

Kan niet wachten !!  ::)
#8 - 01-12-2009, 11:11 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

carolinevz

Wij hebben in Big Sur in het Glen Oaks motel overnacht. Mooie kamer, met lekker bed, design inrichting met open haard en mooie badkamer met superdouche. ik vond dit zelf een heel mooie, romantische kamer en de lokatie is vlak bij zee in de buurt van diverse state parks.
#9 - 19-12-2009, 13:16 uur

Marianne

Je hebt bij Big Sur ook yurts, misschien is dat iets?

Marianne
#10 - 19-12-2009, 14:56 uur

Jez

Je hebt bij Big Sur ook yurts, misschien is dat iets?

Marianne

Bedoel je deze?
#11 - 19-12-2009, 15:31 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Marianne

Ik had er eens over gelezen in een tijdschrift. Of het deze zijn weet ik niet, maar het zag er wel zo uit. Toch wel leuk niet? Ik heb niet naar de prijzen durven kijken.....

Marianne
#12 - 19-12-2009, 20:55 uur

Steson

Voor een yurt met waanzinnig uitzicht op zee en veel ruimte is het voor 2 personen $230 !!!!

Oké, wel prijzig voor 1 nacht, maar wel ongelofelijk mooi !!! Maar...... back to basic hoor.....
Niet met de auto te bereiken en niet echt in de buurt van een eetgelegenheid.

Weet niet of dit iets voor ons is, maar wel heel romantisch !
Ik had deze trouwens al eens gezien bij Yorin Travel.....
#13 - 20-12-2009, 21:03 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

JoeSee

Voor een yurt met waanzinnig uitzicht op zee en veel ruimte is het voor 2 personen $230 !!!!

Oké, wel prijzig voor 1 nacht, maar wel ongelofelijk mooi !!! Maar...... back to basic hoor.....
Niet met de auto te bereiken en niet echt in de buurt van een eetgelegenheid.

Weet niet of dit iets voor ons is, maar wel heel romantisch !
Ik had deze trouwens al eens gezien bij Yorin Travel.....

Klinkt als erg romantisch, maar wel errug prijzig. Dan te bedenken dat het ook behoorlijk vroeg donker is en je dus niets meer ziet van het uitzicht...
#14 - 21-12-2009, 08:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15