Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondje Las Vegas

Discussie gestart

Ko-mar

Hier de link naar ons verslag van die dag.
#16 - 17-01-2016, 17:30 uur

peter1962

We hadden de FIERY FURNACE TOUR geboekt in Arches NP, maar omdat de route inmiddels aangepast was wilde deze boeking omzetten maar helaas waren alle data ervoor en erna al vol. Dus toch de oorspronkelijke datum aangehouden.
Omdat het blijkbaar eind april drukker is dan we dachten hebben we voor de zekerheid de Jeep tour ook maar geboekt, jullie ervaringen zijn zo geweldig!

Ik had hier gevraagd of er nog kosten bij komen.....
De prijs is $210 maar met sales tax/verzekering ed komt het toch nog op $303

Denk dat we nu al zeker weten dat we de Shafer Trail en de Gemini Bridges Trail gaan doen.
Bedankt voor alle tips!
#17 - 20-01-2016, 20:52 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

Ko-mar

Dan zijn ze een stuk duurder geworden. Ik heb het nog even nagekeken en wij hebben vorig jaar 221 dolar betaald.
Maar goed het is net die MasterCard reclame, de ervaring is onbetaalbaar  ;)
#18 - 20-01-2016, 21:09 uur

peter1962

Ja, dat is idd een flinke verhoging.

#19 - 20-01-2016, 21:21 uur

Ko-mar

Nog even vergeleken, toch een beetje scheef gekeken :) Wij betaalde voor de jeep 195 dollar, en ik heb 221 dollar vooruit moeten betalen en het totaal incl. Verzekering etc was 261.
#20 - 20-01-2016, 21:28 uur

peter1962

Zit me net af te vragen of die ongevallen verzekering nodig is, valt dat niet onder mn reisverzekering?
#21 - 20-01-2016, 21:33 uur

Hans B

Vorig jaar april mei waren wij ook in Moab. Echt alles maar dan ook alles was uitverkocht.
We konden nog een laatste plekje krijgen op een camping ver buiten de stad.
Er naar gevraagd blijkt dit de drukste periode van het jaar te zijn.
Nog veel drukker dan juli augustus, want dan is het veel te heet.
Ook dat hebben we zelf gemerkt want in 2014 was ik er in augustus en toen was er plek zat op de csmpings en was het 3 nachten voor de prijs van 2.
#22 - 20-01-2016, 22:10 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

peter1962

Vorig jaar april mei waren wij ook in Moab. Echt alles maar dan ook alles was uitverkocht.

Dus een camping reserveren raad je ook aan.
De ene dag hebben een tour in Arches en de volgende dag de Jeep tour vanuit Moab. We zullen drie nachten daar verblijven, nog een goede tip qua camping?
#23 - 20-01-2016, 22:35 uur

Hans B

De laatste keer toen het zo vol was, hadden ze nog één plekje op Archview dat ligt een mijl of 12/13 vanaf City Market de supermarkt in Moab. Maar ligt wel weer gunstig voor Canyonlands, want de weg daar naartoe ligt er tegenover. Het is een nieuwe camping, dus nog weinig schaduw.

Jaren terug hebben we ook op Canyonlands gestaan, midden in het dorp. Dan is het wat gemakkelijker om 's avonds nog een wandeling te maken langs de winkeltjes.

We hebben ook wel op Slickrock gestaan, ligt noordelijk aan de rand van het dorp, een wat oudere camping met grote bomen, maar internet wat wel aangeboden werd, was er niet.
#24 - 21-01-2016, 08:42 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Cees A

Zit me net af te vragen of die ongevallen verzekering nodig is, valt dat niet onder mn reisverzekering? 

Ik zie geen ongevallenverzekering op de afbeelding die je hebt gepost ?
Er staat alleen een CDW (cascoverzekering) en een glas/banden op.
De huurprijs van die Jeep is in een paar jaar tijd wel sterk gestegen zie ik.  :o
Ik zat 4 jaar geleden rond de 200 $,  Ko een paar jaar later al op 261 $ en jij betaalt nu al ruim 300 $
#25 - 21-01-2016, 10:44 uur

peter1962

Camping inmiddels ook geboekt,, sommige waren inderdaad al vol!!
Nu drie nachten op CanyonlandsRV in Moab, bedankt voor de tip op je site   :D
#26 - 21-01-2016, 21:23 uur

josli

Als je dan toch een jeep gaat huren vergeet dan niet de Long Canyon te rijden,deze is echt spectaculair en prachtig om te rijden vraagt wel wat stuurmanskunst.
en zonder jeep niet te doen.
#27 - 28-01-2016, 22:01 uur
Groeten Jos Stolk

http//:rondjedenver2009.web-log.nl

peter1962

Als je dan toch een jeep gaat huren vergeet dan niet de Long Canyon te rijden,deze is echt spectaculair en prachtig om te rijden vraagt wel wat stuurmanskunst.
en zonder jeep niet te doen.
Bedankt, was al eerder genoemd in een reactie. Maar beter 2 keer een tip dan geen keer!!
De link naar jouw weblog doet het niet, was eigenlijk benieuwd of daar iets in stond over de Long Canyon

Groet,
Peter
#28 - 28-01-2016, 22:26 uur

Ko-mar

Ik heb een filmpje op de website staan al redelijk in het begin staat daar ook De shafer trail en long canyon op
#29 - 29-01-2016, 08:50 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15