Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

rondreis california - reacties gevraagd!

Discussie gestart

esther81

Howdy allemaal!

Ik ben nieuw op het forum, heb ben het al wel een tijdje aan het lezen. Wat een heerlijke site en wat veel informatie is hier te vinden!

Eind september gaan we een camperreis maken naar Californie.
De vlucht is geboekt, de camper besproken, dus nu kan ik het reisschema gaan maken.

We komen aan in LA, vanuit hier gaan we ook weer terug.
We willen zeker de tijd nemen voor San Fransisco, dat lijkt me een leuke stad.
Ook willen we zeker een dag naar Yosemite, naar Death Valley (hele dag?), Las Vegas. Natuurlijk ook naar de Grand Canyon, maar weet nog niet op welk moment. Liefst zou ik ook naar Zion gaan, maar dat wordt misschien krap... De laatste dag heb ik gereserveerd voor een pretpark bij LA, waarschijnlijk Universal.

Hieronder mijn eerste opzet. Ik ben zeer benieuwd naar jullie ideeen en aanvullingen hierop!

Dag 1: ma 26 sep   heenvlucht & aankomst in LA om 16.30 uur
Dag 2: di   27 sep   LA
Dag 3: wo 28 sep   camper ophalen, richting SF   
Dag 4: do 29 sep   richting SF
Dag 5: vr 30 sep   richting SF & SF    (evt. avondtour alcatraz?)
Dag 6: za 01 okt   SF, alcatraz
Dag 7: zo 02 okt   richting Yosemite & Yosemite
Dag 8: ma 03 okt   Yosemite
Dag 9: di  04 okt   richting DV   
Dag 10: wo 05 okt   Death Valley
Dag 11: do 06 okt   richting LV
Dag 12: vr 07 okt   Las Vegas
Dag 13: za 08 okt   ? opties: Zion, Grand Canyon,...?
Dag 14: zo 09 okt                ?
Dag 15: ma 10 okt   richting LA
Dag 16: di  11 okt   pretpark
Dag 17: wo 12 okt
#1 - 21-07-2011, 17:08 uur

Tet14

Hi, welkom op het forum.
T/m 7 october is alles prima maar daarna zal je net nog tijd voor GC hebben.
10/8: Rit naar GC
10/9: GC
10/10: Onderweg naar La
10/11: Aankomst LA
10/12: Universal
10/13: RV inleveren
10/14: Vertrek?
Je kan besluiten om maar een nacht bij GC te gaan logeren. Vroeg weg uit Las Vegas om hier nog iets aan te hebben, en dan nog de volgende morgen en bv in Kingman overnachten.
Tet
#2 - 21-07-2011, 17:39 uur

Marianne

Voor een volgende reis zou ik aanraden om in SF te beginnen, is handiger om vanuit een hotel in de stad te bekijken.
Hebben jullie al iets in Yosemite geboekt? Valt misschien mee in oktober, maar ik zou toch eens gaan kijken naar de mogelijkheden. De vallei is het mooiste, en ook het minst koud. Alle 3 pine campings zijn prima.

Marianne
#3 - 24-07-2011, 14:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15