Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Eerste idee van reis mei 2006

Discussie gestart

Matthijs en Rian

Hans, ik val dus in die catagorie   :-\ door allerlei redenen zal dit voorlopig wel de laatste keer en eerste keer zijn dat we een dergelijke reis kunnen maken. Derhalve willen we ook zoveel zien.
Toch twijfel ik steeds meer aan de kustweg, helaas. Tuurlijk het zal heel mooi zijn. Dat geloof ik meteen. En had ik meer tijd zal ik dit ook zeker gedaaan hebben. Ik zit gewoon meer te lezen over zeg maar de route san fancisco Las Vegas en dat lijkt me toch wel heel indrukwekkend en afwisselend vandaar mijn twijfel om zo te gaan in plaats van kustweg en dan vanuit LA naar LV.
#46 - 05-10-2005, 12:17 uur

Hans B

Hallo Matthijs,
zet voor jezelf eens op een rij wat er allemaal te zien en te doen is, maak daaruit een rijtje met volgorde van belangrijkheid, stem daar je route op af.
Mijn tip: een stad is een stad, maar geen enkel stuk natuur wat ik in Europa ben tegengekomen is te vergelijken met de natuur daar. Mijn voorkeur gaat dan ook altijd uit naar de natuur, zelfs een woestijn (Death Valley, Mojave) heeft z'n bekoring.
Route tip : S.F., Yosemite, Death Valley, Las Vegas, Zion, Bryce, Lake Powell, Grand Canyon, Joshua Tree en San Diego, dan kun je nog als afsluiting naar SeaWorld.
succes, Hans
#47 - 05-10-2005, 12:29 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15