Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis Denver - Denver september 2011

Discussie gestart

Tet14

Dead Man's Hand (zwarte azen en achten)   Wild Bill Hickok werd met deze hand doodgeschoten in Deadwood. Je vindt zijn graf en dat van Calamity Jane in Deadwood.  Als je geinteresseerd mocht zijn.   Wij wel...... we maken er zelfs omwegen voor. Bv naar Billy the Kids grave in NM en in september bv naar de geboorteplaats van Marion Robert Morrison. Beter bekend onder de naam John Wayne.
Spearfish Canyon is een fraaie scenic byway idd.
#31 - 13-07-2011, 14:43 uur

Swissdutchie

Bedankt Tet! Ook Deadwood stond al op de lijst van eventueel te bezoeken bestemmingen op weg naar de Black Hills. Het probleem is alleen, dat daar al zo veel mooie dingen opstaan en wij natuurlijk weer veel te weinig tijd ter beschikking hebben om alles te kunnen zien. We zullen dus weer keuzes moeten maken. Wat het uiteindelijk gaat worden, zullen we straks wel zien. Het een of ander hangt ook van bepaalde omstandigheden af zoals het weer of hoe laat we ergens zijn. Maar in elk geval bedankt voor de tip.
#32 - 13-07-2011, 17:32 uur



Hans B

Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Swissdutchie

Hoi Hans,
Ook hierover had ik inderdaad al eerder iets gelezen. Maar bedankt in elk geval voor de tip, ziet er interessant uit. Onze lijst met aantrekkelijke bestemmingen wordt als maar langer. Helaas geldt dit niet voor de tijd, die we daar ter beschikking hebben.  embarressed Het blijft daarom keuzes maken.  :-\ Ik denk, dat we gewoon nog een paar keer terug moeten komen,  om al die dingen te zien, waar we deze keer niet aan toe komen.
Groetjes,
Franziska
#34 - 14-07-2011, 16:51 uur



Tet14

#35 - 14-07-2011, 18:12 uur

Swissdutchie

Help! Ik geloof, ik moet de volgende keer een rondje Black Hills doen! En dan nog zal het moeite kosten, al deze attracties in één vakantie onder te brengen.
#36 - 14-07-2011, 18:26 uur



Steson

Wow !
Wilde al vanuit Custer via Newcastle richting Moorcroft rijden, maar nu weet ik zeker dat we bovenlangs gaan !!
Supergaaf om Deadwood te bezoeken, houden daar wel van.......
Thanx voor de tip !
#37 - 14-07-2011, 18:35 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

snoodaard

Moest je in spearfish canyon komen dan lijkt de wandeling naar roughlock falls mij wel leuk(ze staat zeker op mijn reisschema).Ik heb in September gekozen voor 4 dagen Custer en 1 dag spearfish,kwestie van de black hills wat op het gemak te kunnen doen.
#38 - 14-07-2011, 20:29 uur

Swissdutchie

Leuk hoor, zoveel tijd in de Black Hills! Helaas moeten wij het met twee volle dagen doen, want de vakantie is nu eenmaal niet langer. Maar goed, dan hebben we tenminste een reden om nog een keer terug te komen. Bedankt in elk geval voor de wandeltip.
#39 - 14-07-2011, 20:42 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15