Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route LA-LA, graag jullie advies!

Discussie gestart

EnncUsa

Naar Bodie kan je met een gewone auto hoor. Veel plezier!
#16 - 21-08-2015, 12:15 uur

Gert_Jan

wat betreft de kofferruimte voor de mustang cabrio, misschien kan deze forumpost hulp bieden:

http://www.mocgb.net/forums/showthread.php?47279-Mustang-Convertible-Trunk-size

groeten
#17 - 21-08-2015, 12:38 uur

Terpies

Over die cabrio, het is niet gegeven dat je in de convertible categorie van de verhuurder een Mustang krijgt. Het kan ook een Camaro oid zijn.

Net zo min ala dat je kunt aangeven dat je perse een zwarte auto wilt of een ford.

Je bent altijd afhankelijk van het aanbod van de verhuurder, dus ik zou me niet te erg vastpinnen op die mustang.

Net als meerdere posters hier op het forum is een convertible imho veel te heet en te krap om een beetje comfortabel te reizen. Bovendien sluit je je automatisch uit van wegen waar een beetje bodemvrijheid wel gewenst is, zoals BV in Monument Valley.

Een convertible is misschien leuk in de herfst in Florida (mits het niet regent) maar in het westen van de USA zou ik altijd een 4x4 SUV willen aanraden.
#18 - 24-08-2015, 20:23 uur

Marianne

In mijn route ga ik er nu vanuit dat de Tioga Pass open is. Als dit niet het geval is, hoe zouden jullie dan reizen tussen Las Vegas en Yosemite waarbij je 2 nachten hebt om te verdelen?
Wanneer ben je er precies?
Wat ligt er al vast? Als je wel een rondje gaat maken, begin dan in SF en doe Yosemite zo laat mogelijk.
Waar ben je met Memorial Day? Leg zo snel mogelijk iets vast in dat weekend als dat in je vakantie valt.
Yosemite zou ik nu al vastleggen als je in het park wilt overnachten. Ook voor de GC zou je nu al iets vast kunnen leggen.

Ik zou in DV overnachten, dan heb je het stuk van Las Vegas naar Lee Vining beter verdeeld. Met een gesloten pas kun je van DV via Bakersfield richting Oakhurst rijden. Eventueel stop je eerder, dat hoef je niet vast te leggen. Je zou ook nog door Sequoia kunnen rijden maar dat kost wel aardig wat tijd. Ik zou nog bij Lone Pine stoppen voor de Alabama Hills.
Een andere optie is om wel via Bodie te rijden en dan de CA88 te nemen. Of de Sonora Pass als die eerder open is dan de Tioga Pass. Zie voor de Sonora Pass (en voor DV in mei en Yosemite begin juni) ons 2013-verslag.

Marianne
#19 - 24-08-2015, 20:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15