Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis Nevada/Utah/Arizona

Discussie gestart

jerbia

Keuzes maken is inderdaad moeilijk, zeker als je relatief weinig tijd hebt. Een extra dag in Moab en Torrey zou mijns inziens een goede keuze zijn.

Op 28 april kun je wat later in de middag naar Bryce Canyon rijden; de rit er naartoe is niet zo lang en dan kun je alvast de mooie zonsondergang meemaken. De volgende dag zou je dan Bryce verder kunnen verkennen en wat trails lopen. Als je het op deze manier doet, hoef je geen extra nacht in Zion te nemen.

Wij boeken de hotels bijna altijd rechtstreeks via hun website. Ik vergelijk de prijzen vooraf natuurlijk wel met andere aanbieders, maar mijn ervaring is tot nu toe steeds dat hotels via de eigen website het goedkoopste zijn.
#16 - 04-12-2007, 14:13 uur

samabith

Zojuist heb ik bij Goulding's Lodge geboekt, denk net op tijd, want had eigenlijk geen keus in kamers. Twee hotels staan nu dus vast.
Op zoek naar de rest.
#17 - 04-12-2007, 20:33 uur

samabith

Om onze route definitief vorm te geven heb ik nog een vraag.
Ik twijfel tussen twee parken; Capitol Reef en Lake Powell/Glen Canyon. Welke van deze twee is het mooist om te bezoeken?
#18 - 05-12-2007, 13:46 uur

Hans B

Hoi,
keuze tussen Capitol Reef of Lake Powell/Glen Canyon

als je al veel rode rotsen hebt gezien en wandelingen hebt gemaakt en een bootje gaat huren om een dag op het meer te varen, zou ik daarvoor kiezen.
In Capitol Reef hadden wij het pech van slecht weer en met onze grote camper konden wij niet over de kronkelige zand/gravelpaden.
We hebben de Gooseneck gezien en het in visitor center geschuild en dan was het wel.
Glen Canyon is eigenlijk alleen de dam die het extra interessant maakt. Een rondleiding is erg leuk, maar als je ook van plan bent dat bij de Hooverdam (Las Vegas) te doen is het weer dubbel.

succes met je keuze,
Hans
#19 - 05-12-2007, 16:08 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15