Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis Roland en Marloes mei/juni 2009

Discussie gestart

Lelie

We hebben net tickets geboekt  cheerr cheerr cheerr


We vliegen donderdag 28 mei om 10.05 uur van Amsterdam naar Londen (met British Airways). We hebben 2 uur en 30 minuten om over te stappen op het vliegtuig naar Chicago (met American Airlines). Daar hebben we 2 uur en 30 minuten de tijd om over te stappen voor onze vlucht naar Denver (ook American Airlines) waar we om 19.30 uur aankomen.

Zaterdagavond 20 juni vliegen we om 20.15 uur van Denver naar Londen. Daar hebben we precies 1 uur de tijd om over te stappen en komen we zondag om 15.30 uur aan in Amsterdam.

We hebben tickets geboekt voor maar EUR 415 p.p. (all in) bij Cheaptickets.com.  :afro:


En dit is de route: 



  Do 28 mei: Amsterdam – Denver Marriott Airport at Gateway Park
Vr 29 mei: Denver – Estes park (Stanley Hotel, Rocky Mountain NP) Comfort Inn
Za 30 mei: Estes Park Comfort Inn
Zo 31 mei: Estes Park – Scottsbluff - Mount Rushmore Comfort Inn & Suites
Ma 1 juni: Mount Rushmore (Crazy Horse, Custer SP, Jewel Cave, Bear Country U.S.A) Comfort Inn & Suites 
Di 2 juni: Mount Rushmore (Badlands NP) Comfort Inn & Suites
Wo 3 juni: Mount Rushmore – Devils Tower - Sheridan
Do 4 juni: Sheridan – Yellowstone NP Frontier Cabin - Canyon Village
Vr 5 juni: Yellowstone NP Frontier Cabin - Canyon Village
Za 6 juni: Yellowstone NP Frontier Cabin - Canyon Village
Zo 7 juni: Yellowstone NP – Grand Teton NP - Jackson
Ma 8 juni: Jackson – Salt lake City Little America Hotel
Di 9 juni: Salt Lake City – Las Vegas MGM Grand
Wo 10 juni: Las Vegas MGM Grand
Do 11 juni: Las Vegas MGM Grand
Vr 12 juni: Las Vegas – Valley of Fire SP - Springdale  Quality Inn & Suites Montclair
Za 13 juni: Zion NP Quality Inn & Suites Montclair
Zo 14 juni: Springdale – Bryce NP
Ma 15 juni: Bryce – Moab Moab Valley RV Resort
Di 16 juni: Moab (Dead Horse SP, Arches > Fiery Furnace hike?) Moab Valley RV Resort
Wo 17 juni: Moab (Canyonlands) Moab Valley RV Resort
Do 18 juni: Moab – Gunnison (The Black Canyon of the Gunnison NP)
Vr 19 juni: Gunnison – Colorado Springs
Za 20 juni: Colorado Springs – Denver - Amsterdam
Zo 21 juni: Aankomst Amsterdam

 
Wat vinden jullie ervan?

Groetjes van Roland en Marloes
#1 - 13-02-2009, 23:45 uur
« Laatst bewerkt op: 17-02-2009, 20:34 uur door Lelie »
cheerr 15 mei een week naar New York cheerr

Loek

Als jullie in Denver aankomen zijn wij net met vakantie, maar als jullie weer uit Denver vertrekken zijn wij weer aanwezig.  Ik neem aan dat jullie dat even komen buurten?  Roland weet vast nog wel de weg :-)
#2 - 14-02-2009, 00:14 uur

Coyote

Lijkt mij leuk Loek om weer bij jullie langs te gaan. Zal dan de laatste avond of ochtend worden. We bespreken binnenkort wel even hoe en wat.  :afro:

Roland

#3 - 14-02-2009, 01:04 uur


Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

jerbia

Prachtige reis Roland & Marloes! Dat wordt weer genieten  :afro:
#4 - 14-02-2009, 01:17 uur

Sandy_US

Hey dit heb ik gewoon gemist .. hoe is het mogelijk ;)  ;)

Dus geen route 66 Roland ... maar dit is geen verkeerd alternatief, heerlijke reis gaan jullie tegemoet!
#5 - 14-02-2009, 10:12 uur

Wop

Ik ben erg benieuwd wat jullie tussenstops zijn... Want daar zijn nog wel wat tips weg te geven. Wellicht heb je al het eea gepland.
#6 - 14-02-2009, 10:50 uur

sweatbox

Leuk dat jullie Idaho toch nog even meepakken. :)
#7 - 14-02-2009, 12:10 uur

Lelie

De eerste hotels zijn geboekt  ;D.
Zie openingspost.
#8 - 14-02-2009, 23:48 uur
cheerr 15 mei een week naar New York cheerr

Jez

De eerste hotels zijn geboekt  ;D.

Hè wat jammer! Want je schreef dat je ook graag in cabins wilt slapen, en ik had nog zo'n leuke tip voor een cabin in Custer! En als je wel in een hotel wilt, had ik Keystone willen aanraden: alleen maar hotels, allemaal $39,95 per kamer. Tja.........
#9 - 15-02-2009, 12:40 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Lelie

Oh wat voor tips heb je precies?

Wij kunnen dat hotel namelijk wel kosteloos annuleren.
#10 - 15-02-2009, 12:43 uur
cheerr 15 mei een week naar New York cheerr

Jez

Afgelopen september hebben we heerlijk rustig geslapen in een erg ruime cabin in Custer. Het ligt lekker centraal, je bent zo bij Mount Rushmore, Crazy Horse en natuurlijk Custer SP. De cabin kostte €55,- per nacht, we hadden een eigen keuken, zitgedeelte, 2 ruime bedden, aparte badkamer en erg veel ruimte om de cabin.

Keystone ligt 5 minuutjes vanaf Mount Rushmore en is een echte toeristenplaats. We zagen dat ze allemaal $39,95 voor een kamer vragen.

Tips voor leuke dingen in de buurt: Wall Drug Store, Devils Tower, Bear Country USA (in Rapid City)

Als je nog even geduld hebt, dan is mijn reisverslag van onze vakantie in deze omgeving klaar..............
#11 - 15-02-2009, 14:20 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Coyote

Afgelopen september hebben we heerlijk rustig geslapen in een erg ruime cabin in Custer. Het ligt lekker centraal, je bent zo bij Mount Rushmore, Crazy Horse en natuurlijk Custer SP. De cabin kostte €55,- per nacht, we hadden een eigen keuken, zitgedeelte, 2 ruime bedden, aparte badkamer en erg veel ruimte om de cabin.

Bedankt voor je tip.  :afro:

Op de site zie ik dat jouw cabin (nr. 3a) aangeboden wordt voor USD 150. Er is wel een zogn. 'camper cabin' beschikbaar voor USD 55. Hier moet je echter eigen beddegoed voor meebrengen en beschikt niet over eigen toilet en douche. Hebben jullie wellicht een upgrade gehad? Misschien wel zonder dat jullie het wisten? Welke cabin hadden jullie gereserveerd? Of hebben jullie terplekke gekeken voor een overnachting?

Roland
#12 - 15-02-2009, 14:50 uur


Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

Mickey99

Wat leuk dat jullie nog een gezamenlijke Amerikareis geboekt hebben!  :afro:
De route ziet er leuk uit ik vind het alleen héééél erg jammer dat we elkaar mislopen want een minimeeting had wel erg gezellig geweest ;)

Veel succes & plezier met alle voorbereidingen!

Groetjes,
Sonja
#13 - 15-02-2009, 16:08 uur

jerbia

ik vind het alleen héééél erg jammer dat we elkaar mislopen want een minimeeting had wel erg gezellig geweest ;)

 

Alsof we al niet genoeg minimeetings hebben  ;D
#14 - 15-02-2009, 16:36 uur

Hans B

Als jullie in Denver aankomen zijn wij net met vakantie, maar als jullie weer uit Denver vertrekken zijn wij weer aanwezig.  Ik neem aan dat jullie dat even komen buurten?  Roland weet vast nog wel de weg :-)

Je krijgt het nog druk Loek  :)

Hans
#15 - 16-02-2009, 14:48 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15