Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

rondreis west amerika 2006

Discussie gestart

tamara21

Hallo Allemaal,
Ik heb weer een vraagje over onze reis.
We willen van San Diego naar de Grand Canyon, we willen (omdat de afstand zo groot is) 1 overnachting er bij doen.
Nu was mijn vraag: Waar kunnen we de stop het beste maken, we zitten te denken aan Laughlin of Phoenix.
Alleen moet de afstand er naar toe niet al te ver zijn (geen 600 km)
Ik hoop graag een antwoord terug te krijgen ivm spoedig boeken van de reis
Groetjes Tamara
#31 - 29-12-2005, 21:39 uur

vana

Hoi Tamara

Toen wij van San Diego naar Flagstaff/ Grand Canyon gingen hebben we overnacht in Prescott. De volgende dag hebben we de scenic route 89a via Sedona gereden. Dit is echt een schitterende route waar wij erg van onder de indruk waren. Vooral het plaatsje Sedona ligt in een hele mooie omgeving van allemaal rode rotsen.

Marjon
#32 - 29-12-2005, 22:33 uur
REISVERSLAG 2004: http://wunnik.web-log.nl/
USA ZW

LIVE VERSLAG 2006: http://backtotheusa.web-log.nl/
USA Zuid en Midwest

REISVERSLAG 2008:
http://wunnik2008.web-log.nl

Canada en NW USA

Kinneret

Wij hebben in 2003 vanaf welliswaar Los Angeles naar de Grand canyon een tussenstop gemaakt in Flagstaff en daar overnacht. Het eerste deel door California is al wat saai, maar de route door Arizona geeft een mooie omgeving, heuvelachtig en groen. Phoenix is wel een omweg, maar ik kan daar verder niks over zeggen.
#33 - 29-12-2005, 22:37 uur

Tekkel

Tamara,

Ik ben nu bezig om de tweede dag "Whale Watchen" voor te bereiden voor onze homepage ( www.boris2002.com/cali )
De eerste keer was op de 18e, de tweede keer op de 23e, het zal nog even duren voor het er allemaal op staat, maar hou het maar in de gaten.

Bart
#34 - 30-12-2005, 12:38 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

klientje

He hallo, :dance:
ik ben afglopen september naar California geweest maar ik vind je planning erg krap. Ik heb de helft van je lijstje niet gedaan en ik kwam echt al heel veel tijd te kort. We gaan er daarom zeker nog vaker naar terug. We hebben in derdaad 2 dagen disney gedaan das wel genoeg hoor. Voor Los Angeles 1 dag das echt veel en veel te weinig. Er is van alles te zien daar Hollywood teken, Chineese Theater, de sterren en de walk of fame, Santa Monica de pier, Beverly Hills, Rodeo drive, Het strand natuurlijk en Mullholland Drive is wel een toffe route. Wij waren 7 dagen in Los Angeles en we hebben alles in een hoog tempo moeten zien. Wat zeker ook heel leuk was Warner Brothers, daar kun je live een show bekijken en dat hebben wij ook gedaan. Echt heel tof. We hebben "Freddy" meegemaakt.
San Diego is zeker ook echt heel tof. Als je er naar toerijd langs de kust en je heb tijd kun je even op de Queen Marry gaan kijken, je gaat een beetje terug in de tijd vond ik. Wij hebben er 2 nachten opgeslapen een hele aparte belevenis. Als je er toevallig in het weekend bent kun je vanaf Fiesta island het vuurwerk van Seaworld goed zien. En dat is wel een leuke ervaring er zitten alleaal jonge mensen rond het vuur te chillen en te f
eesten. San Diego zoo is ook erg tof om te bekijken. Neem je wandel schoenen mee want het ligt op en rond een heuvel en die is erg stijl.
Over de Canyons kan ik je niets vertellen want daar moeten we nog naar toe wij vonden dat te ver rijden en we kwamen dan zeker tijd te kort maar ieder zijn ding.
Death Valley is erg warm ook in september wij hebben de temperatuur tot  49 graden opzien lopen. En daar moet je zeker genoeg water mee naar toenemen. Yosemite is zeker een aanrader. Je kan er ook met een muilezel een rondje door het park maken zeker leuk om te doen. Als je nog een plaatje zoekt om te slapen zou ik in het park proberen das echt een grappige ervaring je krijgt hele instructies over hoe en wat te doen met beren. En het geeft een leuke sfeer vond ik. Dan San Fransisco ja das echt een hele toffe stad er is zoveel te zien de trammetjes, Union Square, Golden Gate Bridge, 49 drive (Hollandse molens die je tegen komt), Alcatraz (heb jeal kaartjes gereserveerd zou ik zeker op tijd doen anders kom je er waarschijnlijk niet.  Alle gebouwen in San Fransisco zijn erg mooi om te zien. No ik kan wel uren dagen door kletsen over mijn ervaring en mijn beleving in California  maar je moet het zelf gaan beleven. We hebben een weblog bij gehouden en ik zal je het adres geven dan kun je onze reis bekijken en misschien wat ideeen opdoen. Hij is nog niet helemaal klaar maar er wordt nog steeds aan gewerkt.

http://rondreiscalifornia.blogspot.com/

Ik hoop dat je er wat aan hebt alvast heel veel voor pret en maak er een tegekke vakantie van. 

Groetjes Jacqie O0[/color][/i]
#35 - 31-12-2005, 11:51 uur

de leeuwkes

Probeer op weg van Bryce naar Salt Lake City zeker het Capitol Reef NP.
Prachtige picknickplaats onder de bomen in Fruita (Capitol reef) was voor ons een van de mooiste herinneringen.
Zorg wel in Bryce al voor de picknick, want verderop zijn er jniet veel mogelijkheden meer
In bryce vonden wij een goed en niet te duur hotelletje met restaurant en shop naast de deur :

Bryce Valley Inn            Tel. 435-679-8811 of 800-442-1890
199, North Main Street – PO Box A      www.brycevalley-tropic.com
Tropic – UTAH   

Groeten, Bart en Dorien
#36 - 04-01-2006, 20:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15