Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis West Amerika

Discussie gestart

Juulina

Hoi Pol,

Ik breek even in je verhaal omdat wij ook druk aan het plannen en gedeeltelijk dezelfde route pakken.
Ik was benieuwd welke accomodatie jullie gekozen hebben voor het Yosemite. Deed die site bij jullie ook zo moeilijk? Ik krijg continue een foutmelding, echt irritant!

Enne, brutaal vraagje.... hoeveel waren jullie kwijt voor de tickets? Vliegen jullie vanaf Schiphol of Brussel?
Tips zijn welkom! Van elkaar kan je een hoop leren!  ;)
#31 - 09-04-2009, 10:51 uur

jerbia

Moeten we Death Valley en Grand Canyon ook al gauw vastleggen, of kan dat nog wel even wachten?
 

Het is inderdaad verstandig om de hotels in DV en de GC ook vast te leggen.
#32 - 09-04-2009, 12:29 uur

Porphyria

Hoi Pol,

Ik breek even in je verhaal omdat wij ook druk aan het plannen en gedeeltelijk dezelfde route pakken.
Ik was benieuwd welke accomodatie jullie gekozen hebben voor het Yosemite. Deed die site bij jullie ook zo moeilijk? Ik krijg continue een foutmelding, echt irritant!

Enne, brutaal vraagje.... hoeveel waren jullie kwijt voor de tickets? Vliegen jullie vanaf Schiphol of Brussel?
Tips zijn welkom! Van elkaar kan je een hoop leren!  ;)

Wij zijn 720 euro per persoon kwijt aan onze tickets. Op 7 juli vliegen we van Brussel via Washington naar San Francisco en op 3 augustus dezelfde weg terug. Geboekt op www.connections.be. Misschien ook eens kijken op www.joker.be of www.edreams.com of www.supersaver.nl. Ik heb ook alle mogelijke websites afgespeurd op zoek naar betaalbare tickets.
In Yosemite logeren we 3 nachten in Curry Village. We hadden graag de derde nacht in Tuolomwe Meadows gelogeerd, maar dat is al allemaal volgeboekt.

Veel plezier nog met het plannen van de reis!
#33 - 09-04-2009, 14:04 uur

Juulina

720 pp? Das niet veel. De goedkoopste deal die ik tot nu toe heb kunnen vinden is 832 met overstap. Ook vanaf Brussel.
Dank je voor de tips!
#34 - 09-04-2009, 14:08 uur

Pol

Hoi Pol,

Ik breek even in je verhaal omdat wij ook druk aan het plannen en gedeeltelijk dezelfde route pakken.
Ik was benieuwd welke accomodatie jullie gekozen hebben voor het Yosemite. Deed die site bij jullie ook zo moeilijk? Ik krijg continue een foutmelding, echt irritant!

Enne, brutaal vraagje.... hoeveel waren jullie kwijt voor de tickets? Vliegen jullie vanaf Schiphol of Brussel?
Tips zijn welkom! Van elkaar kan je een hoop leren!  ;)

Ik heb gisteren een 'non-heated tent cabin' geboekt, in Curry Village. Wij kregen twee keer een foutmelding waarin werd gezegd dat er iets mis was gegaan met de beveiligde verbinding. Toen hebben we gebeld naar Yosemite, en kregen na een kwartier iemand aan de lijn. Deze gaf aan dat we al twee reserveringen hadden staan, en heeft er een verwijderd. Ik zou in ieder geval je mail checken, misschien dat er nog een bevestiging is binnengekomen, en anders maar even bellen. Denk eraan dat je 00 1 voor het nummer zet, dat is de landcode van Amerika. Het nummer van Yosemite vind je onderaan hun website.

Haha! Zo brutaal vind ik dat niet, hoor. Wij hebben iets van 890 euro betaald voor de vlucht van Brussel naar Los Angeles. We vertrekken op 6 juli en komen de 25e weer terug.
#35 - 09-04-2009, 14:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15