Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis west-Usa

Discussie gestart

SapeW

Hallo mensen.

Mn vriendin en ik gaan eind augustus voor een rondreis door het westen van the states.
Laatste week hotel boekingen heb ik al gedaan (LA).
Nou heb ik een vraag, of er in de buurt van San Fransisco hotel/weg motels aan te raden zijn voor een zacht prijsje, we zullen het alleen gebruiken om te slapen en te douchen, dus wil eigenlijk zo goedkoop mogelijk overnachten.
Wat is jullie advies? Nu al boeken via bookings, of wegmotels ter plaatse reserveren?
#1 - 29-07-2010, 20:26 uur

Hans B

Sape,
er zijn in de VS zo ontzettend veel h(m)otels dan ik helemaal niks zou vastleggen.
Alleen na je vlucht 1 overnachting en de nacht voordat je vertrekt.
De rest lekker op je af laten komen.
Tenzij je op bijzondere plaatsen wilt overnachten zoals aan de rand van de Grand Canyon NP of midden in Yosemite NP, want daar is de plek beperkt.
#2 - 29-07-2010, 21:29 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

SapeW

Oke, bedankt!
En aan wat voor prijzen moet ik dan denken?

Heb je trouwens ook nog goede tips voor het huren van een auto, heb nu een Compact gereserveerd bij Hertz maar ik denk dat ik daar weer vanaf zie omdat ze nogal prijzig zijn en een compact best wel klein is ( Chevrolet aveo).
Is Dollar een goed autoverhuur bedrijf? Want heb nu contact via eautoverhuur en die verhuren auto's oa via Dollar, en zijn een stuk goedkoper dan via het reisbureau waar ik de reis heb geboekt.
#3 - 02-08-2010, 19:47 uur

Marianne

Je kunt je eens in priceline verdiepen. Of je kijkt naar de goedkopere ketens om een idee te krijgen, zoals Motel6. De prijzen zijn sterk afhankelijk van de ligging, dus daar is niet zo veel over te zeggen.

Mariane
#4 - 02-08-2010, 20:50 uur

SapeW

Je kunt je eens in priceline verdiepen. Of je kijkt naar de goedkopere ketens om een idee te krijgen, zoals Motel6. De prijzen zijn sterk afhankelijk van de ligging, dus daar is niet zo veel over te zeggen.

Mariane

Wat bedoel je met priceline?
In principe zat ik te denken tussen de 20-50 dollar, maar in principe maakt het me niet zoveel uit.
Maar we blijven 4,5 nachten in San Fransisco, dus dan is het wel aan te raden dus om via booking.com een hotel te boeken voor deze periode? Of is inlopen bij die hotels beter/goedkoper?
#5 - 02-08-2010, 21:09 uur

JohanenTine

Wij hebben hotel via Booking geboekt, 3 nachten The Opal, best oké.
Auto via Budget car rental, hadden op 1 na kleinste auto (grote corolla) en echt niet duur.

Succes!
#6 - 10-08-2010, 20:43 uur

Bas_en_Es

SFO was voor ons wel één van de duurste overnachtingen, dus heel goedkoop zal het niet worden denk ik.
Suc6!
#7 - 10-08-2010, 21:02 uur

SapeW

SFO was voor ons wel één van de duurste overnachtingen, dus heel goedkoop zal het niet worden denk ik.
Suc6!

Ja dat had ik inmiddels al begrepen aan de hand van de reactie op een ander topic.
Daar zat ik al voor een dubbeltje op de eerste rang.
Wat voor hotel zat jij inSa?
#8 - 11-08-2010, 01:18 uur

Tet14

Let goed op bij die autohuur. Hier is een recente post over Dollar:
 
mquest
Pittsburgh
posts: 236
reviews: 321. Re: Unusually high rental car costs??
Aug 10, 2010, 1:48 PM
Good question. Everyone's quoting rates but maybe we're not consistent. Here's what my specifics are through Dollar rental car.
I reserved an economy car for 15 days. It will be a Chevy Aveo or similar. I've rented an Aveo before and liked it.
They quoted to me $188.68 per week, plus $29.99 for an extra day. So for 15 days the BASE RATE is $407.35. Add on the additional fees
APT CONC RECOV FEE : $47.26
FACILITY CHARGE : $90.00
ENERGY RECOVERY FEE : $4.50
FAC MAINTAIN FEE : $13.95
COUNTY STADIUM TAX : $18.30
STATE TAX : $63.63
VEHICLE LICENSE FEE : $28.15
total comes to 673.14
I'm picking up on a Saturday morning and returning on a Sunday morning in October. I didn't have any special discount codes to use.

Ik zal niet zeggen dat dit ook voor jou geldt maar na vele reizen naar de USA boeken wij nog gewoon bij het reisbureau en nemen bijna altijd Hertz. Nooit problemen mee gehad.
Tet
#9 - 11-08-2010, 10:35 uur

SapeW

Let goed op bij die autohuur. Hier is een recente post over Dollar:
 
mquest
Pittsburgh
posts: 236
reviews: 321. Re: Unusually high rental car costs??
Aug 10, 2010, 1:48 PM
Good question. Everyone's quoting rates but maybe we're not consistent. Here's what my specifics are through Dollar rental car.
I reserved an economy car for 15 days. It will be a Chevy Aveo or similar. I've rented an Aveo before and liked it.
They quoted to me $188.68 per week, plus $29.99 for an extra day. So for 15 days the BASE RATE is $407.35. Add on the additional fees
APT CONC RECOV FEE : $47.26
FACILITY CHARGE : $90.00
ENERGY RECOVERY FEE : $4.50
FAC MAINTAIN FEE : $13.95
COUNTY STADIUM TAX : $18.30
STATE TAX : $63.63
VEHICLE LICENSE FEE : $28.15
total comes to 673.14
I'm picking up on a Saturday morning and returning on a Sunday morning in October. I didn't have any special discount codes to use.

Ik zal niet zeggen dat dit ook voor jou geldt maar na vele reizen naar de USA boeken wij nog gewoon bij het reisbureau en nemen bijna altijd Hertz. Nooit problemen mee gehad.
Tet


Heb het nu ook via reisbureau gedaan, inderdaad ook Hertz.
Zal vast wel goed wezen.
#10 - 11-08-2010, 11:01 uur

Bas_en_Es

Uiteindelijk hadden wij ons hotel geannuleerd en nav goed bevallen Holiday Inn Express in hollywood deze geboekt in SFO. Echter hadden we te snel gedaan en gewone holiday Inn geboekt  ;D zonder dat lekkere ontbijt chips. Maar goed, Bas spaart punten bij HI daardoor hadden we die in LA gratis. In SFO niet gratis maar weer punten gespaard en wel mooie kamer en gratis internet op de gang (soort business etage waar we zaten). En goede locatie tov Fischermanns Wharf, wat wij heel leuk vonden.
Zag na mijn vorige post pas het andere topic (spuit 11  ;))
Gr,
Es.
#11 - 11-08-2010, 13:45 uur

Els

wij zijn net terug van een rondreis in het westen van amerika en hebben nog een parkpas in de aanbieding waarop nog plaats is voor een handtekening. Heb je evt. belangstelling om deze van ons over te nemen? In amerika is hij $80 Je kunt hem voor € 40 van ons overnemen.
#12 - 14-08-2010, 13:52 uur

Tet14

#13 - 14-08-2010, 14:21 uur

Lilo

wij zijn net terug van een rondreis in het westen van amerika en hebben nog een parkpas in de aanbieding waarop nog plaats is voor een handtekening. Heb je evt. belangstelling om deze van ons over te nemen? In amerika is hij $80 Je kunt hem voor € 40 van ons overnemen.

 >:( >:( >:(
Lilo
#14 - 14-08-2010, 14:45 uur

Els

http://norcalhostels.org/marin/
leuke locatie aan de overkant van de golden gate (Sausalito). Goedkoop en ze hebben ook private bedrooms. Wij hebben er 10 jaar geleden een aantal dagen overnacht en waren van plan het dit jaar weer te doen. Hebben echter gekozen voor een iets duurdere optie, het Holiday Inn Goldengate. Goede ligging tov openbaar vervoer. Je betaalt er echter zoals in iedere grote stad veel om je auto te parkeren ( $36 + tax per dag).
Frisco is echter te gekke stad! Lekker om dan er dan middenin te verblijven.
Fishermans Warf is super toeristisch. Boudin en de zeeleeuwen en dan snel door naar de Ferry Building!
Sorry voor de aanbieding van de parkpas op dit forum...
#15 - 14-08-2010, 15:28 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15