Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis West usa

Discussie gestart

ramon

Hoi

In September wil ik deze reis gaan maken. Ik zou graag willen weten wat jullie van de overnachtings plaatsen vinden. Ik heb namelijk op drie plekken 2 nachten geprikt om wat rust te krijgen in het rijden. Maar na wat spuurwerk twijfel ik toch een beetje en denk toch wat te gaan verzetten. Zouden jullie eens willen kijken en wat tips willen geven. De route zelf ga ik niet echt meer aan veranderen. Dat ik ook omdat ik al een aantal plekken wel gezien heb maar het andere stel niet. Dus moest ik wat schipperen.

Dit is mijn voorlopige route en overnachtings plaatsen.

-08/09 1 overnachting in het Hospitality Suite hotel in Scottsdale
- 09/09 2 overnachtingen in het Best Western Royal Sun hotel Tucson
- 11/09 1 overnachting in het Best Western Mesilla Inn hotel in Las Cruses
- 12/09 1 overnachtingn in het Best Western Rio hotel in Albuquerque
- 13/09 1 overnachting in het Best Western Royal Gallup hotel
- 14/09 1 overnachting in het Best Western Pony Soldier hotel in Flagstaff
- 15/09 1 overnachting in het Holiday Inn hotel in Kayenta
- 16/09 2 overnachtingen in het Courtyard by Marriott hotel in Page
- 18/09 1 overnachting in het Bryce View Lodge hotel in Bryce Canyon
- 19/09 1 overnachting in het Ramada Inn hotel in St. George
- 20/09 2 overnachtingen in het Circus Circus hotel in Las Vegas
- 22/09 1 overnachting in het Quality inn hotel in Williams
- 23/09 2 overnachtingen in het Hospitality Suite hotel in Scottsdale




Gr Ramon
#1 - 19-03-2008, 22:14 uur

USofA

Ramon,

Erg goede keus om voor Best Western te kiezen. Deze hotelketen is ons ook iedere keer weer bevallen. In Williams zit deze hotelketen trouwens ook. Erg goed hotel was dat.
Misschien dat je Williams en de Grand Canyon beter kan bezoeken voordat je naar Page toerijdt. Dit kan je aardig wat reistijd schelen, die je weer eventueel kan gebruiken voor wat anders.

Veel plezier.
#2 - 20-03-2008, 08:40 uur

ramon

Als ik van af Flagstaff kom wil ik via de Grand Canyon naar Kayenta. Ik besef dat ik niet veel tijd dan heb daar maar ben er al 2 keer geweest. En de andere reis genoten willen het wel graag zien.
#3 - 20-03-2008, 08:52 uur

USofA

Veel plezier in ieder geval  :afro:
#4 - 20-03-2008, 09:02 uur

ramon

Ben van plan om van Page naar  Tropic te gaan via deze route( Utah / Grand Staircase - Escalante Nat. Monument) hier loopt een mooie route door die ik evt wil gaan rijden. Maar heeft er al iemand via deze route gereden? Is dit wel te doen.

gr
#5 - 20-03-2008, 09:07 uur

jerbia

Ben van plan om van Page naar  Tropic te gaan via deze route( Utah / Grand Staircase - Escalante Nat. Monument) hier loopt een mooie route door die ik evt wil gaan rijden. Maar heeft er al iemand via deze route gereden? Is dit wel te doen.
 

Je bedoelt waarschijnlijk the Cottonwood Canyon Road. Als de road conditions goed zijn, kun je deze weg nemen. Toen wij vorig jaar deze weg wilden rijden, werd dat ons afgeraden door de mensen van het BLM kantoor in Big Water, vanwege de regenval van de dagen ervoor. Vraag dus altijd even vantevoren naar de begaanbaarheid van de weg bij het kantoor. Op deze site kun je ook de conditie van de verschillende 'dirtroads' in de gaten houden: http://www.ut.blm.gov/monument/road-conditions.php
#6 - 20-03-2008, 09:29 uur

Hans B

Ben van plan om van Page naar  Tropic te gaan via deze route( Utah / Grand Staircase - Escalante Nat. Monument) hier loopt een mooie route door die ik evt wil gaan rijden. Maar heeft er al iemand via deze route gereden? Is dit wel te doen.
gr
Voor de Grand Staircase - Escalante moet je het noordelijker zoeken.
Deze ligt ruwweg tussen Torrey en Henrieville.

Hans
#7 - 20-03-2008, 15:20 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Marianne

- 14/09 1 overnachting in het Best Western Pony Soldier hotel in Flagstaff
Waarom niet in het park overnachten? Scheelt je tijd, en je kunt makkelijker een zonsopgang of -ondergang meemaken.

- 15/09 1 overnachting in het Holiday Inn hotel in Kayenta
Ik heb begrepen dat Kayenta niet erg leuk is als overnachtingsplaats. Ik zou in Gouldings Lodge gaan zitten, prachtig toch met Monument Valley als decor?

- 19/09 1 overnachting in het Ramada Inn hotel in St. George
St George begrijp ik niet helemaal, het hele rijtje hotels lijkt zo van een reisbureau te komen, allemaal lekker safe, maar niet dichtbij de bezienswaardigheden, en nogal saai.
Ga naar de Desert Pearl Inn in Springdale, of de Bumbleberry Inn als het wat goedkoper moet (maar waar zou je je druk om maken met de huidige koers?) of naar de BW als het echt een BW moet zijn.
Ik neem toch aan dat je voor Zion gaat en niet voor St George?

- 20/09 2 overnachtingen in het Circus Circus hotel in Las Vegas
- 22/09 1 overnachting in het Quality inn hotel in Williams
- 23/09 2 overnachtingen in het Hospitality Suite hotel in Scottsdale
De route lijkt wat onlogisch, waarom eerst Flagstaff en dan nu nog naar Williams? Misschien is een overnachting in Sedona aan te raden, maar ik weet niet wat hier de bedoeling is.
En waarom nog 2 nachten in Scottsdale? Ik zou bij Zion nog een extra nacht plannen, prachtig park met geweldige wandelmogelijkheden.

Marianne
#8 - 22-03-2008, 22:24 uur

ramon

Hoi

Ik heb st george geruild voor Springdale. Daar had je gelijk in. Van hier rij ik naar LV. En van LV naar Williams. Waarom daar omdat het een lange rit is naar Phoenix. Nu heb ik wel de overnachting naar Sedona verplaatst.
ik heb voor makkelijk gekozen met BW omdat ik niet wil speuren naar hotels. Kom net een week voor dat ik op vakantie ga terug uit Afganistan. En wil dus wel een beetje rust in de reis. En ik moet ook met een ander stel rekening houden.
Hoewel mij ook het beste bevalt om hotels terplekke te zoeken. Heb ik vorig jaar ook gedaan en je komt de leukste plekjes tegen.

Gr Ramon
#9 - 26-03-2008, 13:24 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15