Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

rondreis westen met 3 kinderen

Discussie gestart

michelly

Hartelijk bedankt voor deze tips.
Toevallig heb ik alle drie deze campings deze week geboekt!!!
Ik ben blij te horen dat jullie hier heel tevreden mee waren.
Bedankt!
#16 - 01-02-2005, 14:51 uur
onze website www.michelly.nl

michelly

we hebben besloten om alle overnachtingen vooraf te reserveren en dat is ook gelukt behalve Las Vegas. Heeft iemand hier vooraf een kamer geboekt voor 4 personen en toch met 5 personen gekomen?
In Las Vegas mag je nl. maar met 4 personen op een kamer en 2 kamers nemen vinden we niet zo'n goed idee. We hebben zelf een slaapmatje bij.

Michelly
#17 - 11-02-2005, 16:09 uur
onze website www.michelly.nl

Ebelix

Niets zeggen en gewoon doen. "s ochtends het matje opruimen en geen haan die ernaar kraait. Ze kunnen toch niet in de gaten houden met hoeveel mensen je naar een kamer gaat.
#18 - 11-02-2005, 16:31 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Sylvia

Toevallig had ik ook een vraag gesteld over reizien met 3 kinderen(daar woordt ook naar verwezen) maar ook ik kan mijn vraag nergens terugvinden.
Inmiddels heb ik hier veel antwoorden gelezen en ben ik blij dat het kennelijk wel kan, een 5e kind op een 4-persoonskamer. Onze jongste is 11 jaar, niet echt klein dus, maar we zullen een slaapmatje meenemen. 2 kamers boeken is erg duur.
Ik heb ook naar KOA gemaild of je in een 1-room kabin die officieel voor 4 personen is een 5e kind kan laten slapen. Er zijn wel 2-room kabins, maar toevallig net niet op de campings die wij willen. Nog geen reactie op gehad, maar nu ik deze antwoorden allemaal gezien heb moeten we dat dus maar gewoon doen!
We hebben wel in Yosemite een 5-persoons tent kunnen boeken in Camp Curry.
Het wordt voor ons de eerste keer in de USA, heel spannend allemaal!
Ik heb al uren achter internet doorgebracht.
Zal vast nog wel eens een vraag stellen!
#19 - 19-03-2005, 16:05 uur

Mississippi

Toevallig had ik ook een vraag gesteld over reizien met 3 kinderen(daar woordt ook naar verwezen) maar ook ik kan mijn vraag nergens terugvinden.

Hoi Sylvia:

Jouw vraag staat bij Ervaringen-Hotels/Motels:
http://amerika.nedforum.nl/index.php?board=38;action=display;threadid=1211;start=msg10143#msg10143
#20 - 19-03-2005, 16:34 uur

wendyjol

Ook wij sliepen afgelopen zomer in Camp Curry. We hebben ook in de KOA in Williams en de KOA bij Santa Cruz geslapen. Erg leuk, maar de mooiste cabin van onze reis wat toch wel die van Grant Grove (Sequoia National Park)
Via het wereldbolletje (links) kun je linken naar ons reisverhaal en de foto's.

Veel plezier
Wendy
#21 - 21-03-2005, 10:52 uur
« Laatst bewerkt op: 21-03-2005, 10:52 uur door wendyjol »

michelly

Ik heb nog een vraagje over Las Vegas.
We hebben geboekt bij stratosphere tower.
1 kamer dus voor 4 personen.
Maar krijg je dan voor bv het zwembad of de toren een toegangsbewijs en kun je die evt. los kopen voor de 5e persoon.

alvast bedankt, groetjes michelly
#22 - 30-03-2005, 15:03 uur
onze website www.michelly.nl

michelly

Wij gaan een aantal keer met de tent camperen en daarom nemen we slaapzakken- en matjes mee. ( in de ruimbagage).

Nou is mijn vraag of je de hoofdkussentjes (gewoon kleintjes) als handbagage mee kunt nemen? Dit lijkt me ook wel handig in het vliegtuig.

Mag je wel wat te eten of snoepen meenemen? Moet de verpakking bv. bij aankomst nog gesloten zijn? Zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten wat betreft eten?
Kun je ook kiezen tussen een aantal menu's (american airlines)
want we hebben een paar kieskeurige eters bij.

Michelly
#23 - 12-04-2005, 13:45 uur
onze website www.michelly.nl

Mississippi

Voor het meenemen van eten is het verstandig om even de lijst met "Prohibited Goods" na te kijken:
http://www.customs.gov/xp/cgov/travel/vacation/kbyg/prohibited_restricted.xml

Fruit e.d. mag je zeker niet meenemen. Voor andere etenswaren geldt:

You may bring bakery items and certain cheeses into the United States. Many prepared foods are admissible. However, almost anything containing meat products, such as bouillon, soup mixes, etc., is not admissible. As a general rule, condiments, vinegars, oils, packaged spices, honey, coffee and tea are admissible. Because rice can often harbor insects, it is best to avoid bringing it into the United States.
#24 - 12-04-2005, 14:34 uur
« Laatst bewerkt op: 12-04-2005, 14:36 uur door Mr Mississippi »

Bakvet

Je kan per persoon een tas/koffertje handbagage meenemen. Bij een maatschappij als AA zal je wel een klein kussentje en een  deken-tje krijgen voor in het vliegtuig.

Eigenlijk veel belangrijker dan iets te eten mee te nemen is het om genoeg te drinken mee te nemen. Je raakt erg uitgedroogd op zo'n lange vlucht, daar krijg je erge hoofdpijn van. Ik neem altijd drie of vier halve liters bronwater in m'n handbagage mee (voor een vlucht naar de westkust met overstap). Heb al twee keer meegemaakt dat het vliegtuig na het "afduwen" anderhalf uur in de startrij moest blijven staan, omdat er opeens een onweersbui voorbijkwam. Al die tijd krijg je (normaal gesproken) niets te drinken - daar beginnen ze pas mee zodra op een paar kilometer hoogte zit.

Het is een hoop gesjouw al dat water, twee kilo extra. Daarom sla ik m'n tax-free litertje booze maar over op Schiphol. Trouwens, in de VS is niet alleen de accijns op benzine erg laag, ook sterke drank kost er nog niet de helft van wat wij ervoor betalen.
#25 - 12-04-2005, 23:01 uur

wendyjol

Wij hadden geen kussens meegenomen. In het vliegtuig krijg je kleine kussentjes.
We hadden wel kussenslopen mee. Daar stopten we gewoon handdoeken of de fleece truien in als we in een cabin sliepen. Scheelt weer wat extra bagage!!

Wendy
http://usa2004verslag.web-log.nl
#26 - 14-04-2005, 09:34 uur

michelly

Wendy,

Ik heb je verslag gelezen en ik moet zeggen dat jullie een geweldige vakantie gehad hebben. Er is ook zoveel te zien daar.
Wij hebben 14 jaar geleden ook een rondreis door Amerika gemaakt, maar toen hebben we in 3,5 week een rondreis door het westen, een rondreis door florida en een dag New York gedaan.

Een beetje op z'n japans dus. Nu willen we het allemaal toch wat rustiger aan gaan doen. Zeker ook met de kinderen. Hoe hebben jou kinderen deze reis ervaren?? Mijn dochter (11) heeft jullie verhaal ook gelezen en is helemaal enthousiast. De jongens (13  + 9 )
willen zich laten verrassen en lezen niet zoveel.
Heb jij nog tips om het voor de kinderen zo leuk mogelijk te maken??

groetjes Elly
#27 - 14-04-2005, 09:53 uur
onze website www.michelly.nl

Jez

Ik neem altijd van die opblaasbare nekkussentjes mee. De kussens die je in het vliegtuig krijgt, zijn erg dun. En aangezien je zittend moet slapen, heb je zodoende extra steun voor je nek.
#28 - 14-04-2005, 11:12 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Inge

Ik heb ook naar KOA gemaild of je in een 1-room kabin die officieel voor 4 personen is een 5e kind kan laten slapen. Er zijn wel 2-room kabins, maar toevallig net niet op de campings die wij willen. Nog geen reactie op gehad, maar nu ik deze antwoorden allemaal gezien heb moeten we dat dus maar gewoon doen!

Hoi Sylvia,

Wij hebben in 2003 een aantal nachten overnacht in een (1-room) Kamping Kabin. Wij waren maar met z'n 2'en en dan was het al erg krap (zo'n kabin is ongeveer 3 x 3 meter, schat ik). Met 4'en moet op zich wel te doen zijn, maar eerlijk gezegd zou ik niet weten waar je nog een 5e persoon kwijt zou moeten in de kabin. Misschien in het gangpad tussen de (kleine) bedjes...? In de buurt van de deur lijkt me niet handig als je er 's nachts uit moet om naar de wc te gaan.

Je zal dan in ieder geval praktisch al je spullen in de auto moeten laten, want in de kabin is dan gewoonweg geen plek. Misschien is een extra kampeerplek voor een koepeltentje dan een aanrader (ik geloof dat deze niet bij de kabin zelf mogen staan)?

Hoe dan ook: succes met je planning!
#29 - 14-04-2005, 12:45 uur

michelly

Heeft er iemand tips voor leuke wandelingen in de parken Arches
Yosemite, Sequoia, Zion, Joshua Tree en Capitol Reef.
Onze kinderen houden niet zo van rechte geplaveide paadjes maar meer van door de bossen, of over rotsen klauteren.

Hoe zit het met slangen daar?? Moet je daar nog voor uitkijken of is de kans niet zo groot dat je die tegenkomt.

groetjes Elly.
#30 - 29-04-2005, 13:48 uur
onze website www.michelly.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15