Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis Westkust Amerika

Discussie gestart

Jeffrey118

Beste Mensen,

Ik zou graag een rondreis voor 2 personen willen maken langs de westkust van Amerika.
Ik heb hier echt totaal geen verstand van wat nou het beste is enz.
Ik ga samen met een vriend en zou graag de bekende steden plaatsten wel willen zien. Ook graag wat parken.
We zijn nog jong dus graag ook wat attractie parken en eventueel wat leuke uitgaansgebieden.
Wie zou een mooie route kunnen verzinnen voor ons?
En wat kan je nou het beste doen alles in 1 boeken (pakket) of apart een vlucht, hotel en auto enz.
Ik zie door de bomen het bos niet meer om eerlijk gezegt te zijn.
Het moet trouwens een reis worden van 11/07/2009 tot 30/07/2009

Alvast bedankt!
#1 - 12-04-2009, 20:03 uur

melvin

oke , we beginnen dus maar bij het begin he!

1 NL - san francisco
2 san francisco ( golden gate, alcatraz, pier 39, lombart street enz.)
3 san francisco
4 san francisco - yosemite
5 yosemite ( het park bekijken)
6 yosemite - bishop (death valley of zo kan ook)
7 bishop - las vegas
8 las vegas (hotels bekijken, misschien naar de hoover dam of naar area 51)
9 las vegas
10 las vegas
11 las vegas
12 las vegas - zion (park bekijken)
13 zion - grand canyon
14 grand canyon
15 grand canyon - phoenix
16 phoenix - los angeles
17 los angeles ( hollywood, strand, universal studio's enz.)
18 los angeles
19 los angeles - NL

misschien is dit alvast iet om mee te beginnen!
ik zou de vliegtickets, hotels en de auto appart boeken is een stuk makkelijker.

gr. melvin