Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis Westkust Amerika

Discussie gestart

Jeffrey118

Beste Mensen,

Ik zou graag een rondreis voor 2 personen willen maken langs de westkust van Amerika.
Ik heb hier echt totaal geen verstand van wat nou het beste is enz.
Ik ga samen met een vriend en zou graag de bekende steden plaatsten wel willen zien. Ook graag wat parken.
We zijn nog jong dus graag ook wat attractie parken en eventueel wat leuke uitgaansgebieden.
Wie zou een mooie route kunnen verzinnen voor ons?
En wat kan je nou het beste doen alles in 1 boeken (pakket) of apart een vlucht, hotel en auto enz.
Ik zie door de bomen het bos niet meer om eerlijk gezegt te zijn.
Het moet trouwens een reis worden van 11/07/2009 tot 30/07/2009

Alvast bedankt!
#1 - 12-04-2009, 20:03 uur

melvin

oke , we beginnen dus maar bij het begin he!

1 NL - san francisco
2 san francisco ( golden gate, alcatraz, pier 39, lombart street enz.)
3 san francisco
4 san francisco - yosemite
5 yosemite ( het park bekijken)
6 yosemite - bishop (death valley of zo kan ook)
7 bishop - las vegas
8 las vegas (hotels bekijken, misschien naar de hoover dam of naar area 51)
9 las vegas
10 las vegas
11 las vegas
12 las vegas - zion (park bekijken)
13 zion - grand canyon
14 grand canyon
15 grand canyon - phoenix
16 phoenix - los angeles
17 los angeles ( hollywood, strand, universal studio's enz.)
18 los angeles
19 los angeles - NL

misschien is dit alvast iet om mee te beginnen!
ik zou de vliegtickets, hotels en de auto appart boeken is een stuk makkelijker.

gr. melvin
#2 - 12-04-2009, 20:27 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

Ruud2004

Leuke route van Melvin, maar ik zou Phoenix laten vallen voor een middag/ochtend Bryce. Nu je daar toch in de buurt bent zou ik even langsrijden. Poenix ligt behoorlijk uit de buurt en is wel héél erg warm in juli. Een dagje (of misschien wel twee) minder Las Vegas voor een extra dagje aan het strand van Venice Beach is natuurlijk ook niet verkeerd. 

Vwb tickets zou ik snel op zoek gaan en alle bekende zoekmachines hun werk laten doen. Wel steeds je tijdelijke intenetbestanden en cookies wissen anders heeft het geen zin. BA heeft nog steeds leuke tarieven via Londen.  Autohuur zou ik zeker vanuit Nederland boeken. Via usa-reisen.de of Eautohuur heb je altijd een scherp tarief en je bent goed verzekerd.
Hotels zou ik alleen bij de nat. Parken boeken. Jullie zijn maar met twee personen, dus een kamer vind je altijd wel.

Suc6
Ruud
#3 - 12-04-2009, 20:55 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

Hans B

Jeffrey,
haal een wat reisgidsen van het reisburo, ga boeken lezen in de biblitheek of surfen op internet.
Probeer eens te kijken wat je echt interesseert.
Je wilt bekende steden zien, bekende parken zien, attractie parken bezoeken en je hebt maar 3 weken.
Als je veel wilt, zul je je vakantie langer moeten maken of je wensen beperken.
Er zijn velen die in één keer alles willen zien, maar dat gaat echt niet.
Keuzes maken is lastig en vervelend, maar wel een must om er een mooie vakantie van te maken.

Hans.
#4 - 12-04-2009, 21:36 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jeffrey118

Bedankt voor de reacties tot nu toe! Mooie route trouwens melvin.
Ik moet idd wat keuzes maken maar op zich lijkt me alles wel leuk in Amerika als het maar gewoon een mooie route langs de westkust is en je af en toe
is ergens kan uitgaan. Dus denk dat die route wel mooi is, uiteraard moet ik zelf nog gaan kijken en informeren. Er wordt ook aangeven om in de hotels in de parken te blijven.
Maar is het dan het best om gewoon in de steden van te voren al wat te boeken of gewoon op de gok iets uitzoeken ter plaatse? en zo ook met de parken?

verder nog handige sites voor tickets, autos hotels etc? die duitse site is volgens mij ook wel goed!

Gr.
#5 - 12-04-2009, 23:56 uur

Mrjn

Als je per se in de parken wilt overnachten, zou ik vooraf boeken. Maar er is een kans dat je daar nu al te laat voor bent, de accommodaties in de parken zijn maanden vantevoren al volgeboekt. Steden en andere overnachtingsplekken kun je prima op de bonnefooi doen. Scoor bij een visitor center of soms ook wel bij fast food ketens een couponboekje (Roomsavers is er 1 van) en je kunt met korting logeren.
#6 - 13-04-2009, 08:49 uur

Pete.Z

Beginnen in Phoenix is ook een prima optie trouwens,vaak zijn je tickets dan ook goedkoper.
#7 - 13-04-2009, 10:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15