Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

rondreis zuidwest

Discussie gestart

sanora

hallo allemaal ik ga in september een rondreis maken van 3 weken door het zuidwesten.ons reisschema ziet er als volgt uit,                        
1e en 2e dag los angeles
3e dag van LA naar palm springs en joshua tree
4e dag vanuit palm springs naar prescott
5e dag naar flagstaff
6e dag grand canyon
7e dag monument valley en daarna naar kayenta voor overnachten
8e dagbryce canyon
9e dag zion np en dan naar las vegas



10e dag las vegas
11e dag death valley en daarna naar bishop voor overnachten
12e dag yosemite np
13e dag naar lake tahoe en hier overnachten
14e dag san fransisco
15 dag san fransisco
16e dag nog een halve dag san fransisco en dan naar monterey voor overnachten
17e dag  en 18e dag rustig terug naar los angeles
19e dag los angeles
20e dag los angeles
21e dag terug naar nederland
is dit volgens jullie een goed te doen reisschema en heeft er nog iemand tips voor de laatste dagen die eigenlijk over zijn groetjes
#1 - 11-04-2005, 15:05 uur

Norbert

Nieuw!
Kijk ook eens naar de andere topics over dit onderwerp. Ik denk dat veel van je vragen hier ook al beantwoord worden.

Een optie zou ook kunnen zijn om canyon de Chelly eens te bezoeken. Dit is ook zeker de moeite waard.
Je vindt ruines van Indianennederzettingen en rotstekeningen zie ook onderstaande foto
#2 - 11-04-2005, 15:31 uur
« Laatst bewerkt op: 11-04-2005, 17:08 uur door Norbert »

Ebelix

Sanora,

Welkom op het forum. Persoonlijk zou ik hier en daar wat meer rust inbouwen en wat meer de tijd te nemen om het een en ander te bekijken. Zoals je planning nu is race je door het westen in nog minder dan 14 dagen.

Heb je je route al door een routeplanner gehaald om te zien hoeveel mile je per dag moet rijden?

Ik zou nog een bezoekje en 2 overnachtingen inbouwen aan Moab. Dit kan mooi na Monument valley. In de omgeving van Moab zijn zoveel mooie dingen te zien en je ook er ook heel actief bezig zijn.

Voor Yosemite zou ik ook 2 overnachtingen uittrekken.

In plaats van Flagstaff zou ik in Williams gaan overnachten. Dit stadje ligt aan de oude route 66 en straalt ook nog die sfeer uit.

Breng vanuit Lake Tahoe ook een bezoekje aan Sacramento, hoofdstad van de staat Californie.

Van Sacramento naar San Franisco kom je langs een van de grootste outlet malls van America in Vacaville. Hou je van shoppen dan moet je hier zijn.

Ik hoop dat je wat hebt aan deze tips.

Veel plezier met het plannen van je trip.
#3 - 11-04-2005, 15:54 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

sanora

we hebben canyon de chelly ook al overwogen lijkt me inderdaad heel mooi.
we zijn nu al een jaar lang bezig met voorbereiden en plannen.
we hebben al zeker 5 reisschema,s gemaakt,
en in mijn ogen is het schema ook wel te doen ,maar ja ik ben nog nooit eerder in amerika geweest.en voor de finishing touch dacht ik laat ik eens een forum raadplegen.de beste tips krijg je nog altijd van ervaren reiziger..dus meer tips en sugestie,s zijn altijd welkom.groetjes
#4 - 11-04-2005, 16:03 uur

sanora

bedankt hier kan ik weer wat mee.
sacramento  hadden we al in het reisschema staan tussen
lake tahoe en san fransisco,moab lijkt me ook leuk heb ik ook al
over gelezen maar ik was bang dat ik daar geen tijd voor had,
daarvoor ook maar die 1 overnachting in yosemite
#5 - 11-04-2005, 16:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15