Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Een route voor drie weken west VS

Discussie gestart

BartV

We laten Sequoia NP dan toch maar voor wat het is. Ik zag op google earth inderdaad foto's van Sequoia trees in het zuiden van Yosemite NP. Dat scheelt ons een dag en een lange trip!

Voor wat betreft het reserveren wilden we in eerste instantie alleen in LA en SF een hotel reserveren. Maar ik had al een beetje gegoogled bij de Grand Canyon en Monument Valley. Dan is het misschien toch maar verstandig om dat op sommige plaatsen wel te doen.

Ik heb heel veel aan jullie tips gehad, bedankt daarvoor!  :afro:
#16 - 04-06-2009, 12:09 uur

Hans B

We laten Sequoia NP dan toch maar voor wat het is. Ik zag op google earth inderdaad foto's van Sequoia trees in het zuiden van Yosemite NP. Dat scheelt ons een dag en een lange trip!
Verstandig besluit,

Citaat
Voor wat betreft het reserveren wilden we in eerste instantie alleen in LA en SF een hotel reserveren. Maar ik had al een beetje gegoogled bij de Grand Canyon en Monument Valley. Dan is het misschien toch maar verstandig om dat op sommige plaatsen wel te doen.
Tijdens de reis kun je proberen te reserveren.
Hou er rekening mee dat het soms niet  mogelijk is en zorg dat dat je voloende tijd hebt om naar een andere plaats te rijden.
Grand Canyon - Tusayan op 10 km van de rim, Williams op 75 km
Monument Valley - Kayenta 20 km

Citaat
Ik heb heel veel aan jullie tips gehad, bedankt daarvoor!  :afro:

 ^-^
#17 - 04-06-2009, 13:48 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15