Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

route Cody- Yellowstone

Discussie gestart

JessAmerica

Hallo :)

In onze komende vakantie rijden we op 1 dag van Cody naar Yellowstone ( Mammoth Hot Springs). Nou kunnen we dat op twee manieren doen. Via de 14/16 van Cody naar Pahaska en daar aan de oostkant het park in gaan en dan in het park naar boven naar Mammoth Hot Springs rijden.
We kunnen ook vanuit Cody omhoog via de 296 naar de 212. Dit moet namelijk een mooie route zijn. Eventueel kunnen we dan de Beartooth Pass meenemen. We komen dan via de Noord Oost ingang Yellowstone binnen.

Wat kunnen we het beste doen? (We zijn daarna nog twee volle dagen in Yellowstone)

 
#1 - 29-05-2007, 22:31 uur

Vegas

Beartooth Pass nemen....
Beide routes zijn mooi, maar de Beartooth Pass is het summum.
#2 - 30-05-2007, 07:39 uur

Marianne

De Beartooth pass is inderdaad mooi, maar ik moet zeggen dat het mij na al die verhalen die ik erover had gehoord, toch een beetje tegenviel. Maar het is zeker de moeite waard. Bovendien zie je dan ook het noordoosten van Yellowstone, een mooi en rustig stuk waar je anders niet zo snel komt. Zie ook ons 2004-reisverslag (17 juli) voor wat foto's.
De weg van Cody naar het westen schijnt ook erg mooi te zijn, maar die hebben wij nog nooit gereden. Check ook even hoe de wegen zijn, toen wij er waren was de oostingang op een gegeven moment afgesloten, en er zijn regelmatig wegwerkzaamheden die voor vertraging kunnen zorgen. Op de NPS site voor Yellwostone staat aangegeven waar de werkzaamheden zijn.

Marianne
#3 - 30-05-2007, 11:29 uur

Jornic

Hoi,

Wij zitten nu in Pahaska en kwamen vanaf Cody naar Pahaska. Wij besloten de BearTooth niet te doen daar het een lange route is daar we in Pahaska voor 3 nachten een Cabin hadden.

De weg naar Cody (Vanaf Sheridan) was prachtig. Sneeuw !!! zie ons weblog www. jornic2007.web-log.nl.

En inderdaad bij The east Entrance 5 mile vanaf Pahaska zijn er wegwerkzaamheden. Als je net te laat bent moet je 30 min wachten voordat je achter de Fololow Me car kan aan rijden.

Vanaf east entrance naar Madison is het zeker zo'n 1,5 uur. Zoals vanmiddag daar we dus moesten wachten ivm de weg werkzaam heden.

Voor details : Zie ons web-log.

Jeoren en Nicole
#4 - 02-06-2007, 04:26 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15