Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route door Death Valley

Discussie gestart

schre062

Wat is de beste route om door Death Valley te rijden?
Via Shoshone of via Death Valley Junction.
En waar kunnen we het beste dan eerst langs rijden.
we komen vanaf Las Vegas en hebben 1 overnachting in Furnace Creek.
De volgende dag gaan we door naar Bishop.
#1 - 31-05-2011, 09:13 uur

Tet14

Las Vegas-Pahrump-Death Valley Junction-Dante's View-Twenty Mule team Canyon (one way dus eerst even doorrijden en dan terug)-Zabriskie Point-Devils Golf Course-Badwater-Artists Drive-Golden Canyon-FCR.  Ik neem aan dat jullie in de zomer komen en in Furnace Creek Ranch logeren. Er is ook nog Furnace Creek Inn maar die is tussen half mei en half october gesloten.
Tet
#2 - 31-05-2011, 10:31 uur

schre062

Sorry Tet voor de iets late reactie, maar hartstikke bedankt voor de info.
Ik heb de route van jou  door Death Valley via Google Maps al uitgeprint. :afro:
#3 - 02-06-2011, 09:31 uur

Tet14

Graag gedaan ;)
#4 - 02-06-2011, 10:51 uur

dani80

wij waren er vorige week (zitten nu in Bryce) en vonden Mosaic Canyon en de 20 mule drive of zoiets (staat gewoon op t kaartje dat je bij Visitor Centre krijgt) ook zeker de moeite waard! De sand dunes kun je skippen en Devil's golf course vonden wij ook niet super. Maar dit laatste kost je 5 min en je komt er toch langs als je naar Badwater gaat of van Badwater naar FC, dus... Veel plezier. Wij hebben echt genoten van DV!! (mede door de tips op de fora!)
#5 - 13-06-2011, 02:01 uur

schre062

Bedankt voor de tip. Mosaic Canyon zal ik onthouden. succes met jullie reis.
#6 - 16-06-2011, 21:45 uur

Marianne

Ik zou de sand dunes niet skippen (waarom?) maar bedenk wel dat ze bij laagstaande zon vele mooier zijn dan midden op de dag. Vroeg vertrekken uit FCR dus. Vooral 's morgens vroeg zijn de duinen mooi omdat je dan verschillende sporen ziet lopen van allerlei dieren die 's nachts actief geweest zijn.
In onze reisverslagen kun je verschillende routes zien door DV. In 2006 reden we via Pahrump en Shoshone, in 2008 via DV Junction en Dante's View naar FCR.

Marianne
#7 - 16-06-2011, 22:59 uur

schre062

Dank je Marianne, heb het idee dat op welk tijdstip van de dag je in DV bent heel veel uitmaakt.
Wat is jouw voorkeur via Shoshone of via DV Junction?
#8 - 17-06-2011, 07:29 uur

onno

Las Vegas-Pahrump-Death Valley Junction-Dante's View-Twenty Mule team Canyon (one way dus eerst even doorrijden en dan terug)-Zabriskie Point-Devils Golf Course-Badwater-Artists Drive-Golden Canyon-FCR.  Ik neem aan dat jullie in de zomer komen en in Furnace Creek Ranch logeren. Er is ook nog Furnace Creek Inn maar die is tussen half mei en half october gesloten.
Tet


DV leuk voor de starwars locaties  >> herkenbaar ..twenty mule drive vonden wij fantastisch om te rijden .. je waant je op een maanlandschap

http://www.starwarslocations.com/article.php?story=20070923041409143
#9 - 21-06-2011, 15:49 uur

schre062

Bedankt Onno ben toevallig ook nog een groot Star wars fan.  ^-^
#10 - 21-06-2011, 23:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15