Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route klaar. Wat vinden jullie ervan?

Discussie gestart

Fisherman

Citaat
De opmerking om Page over te slaan is miischien wel een goeie. We willen eigenlijk daar alleen maar de Antelope canyon bekijken.

Antelope Canyon is erg bijzonder om eens te zien en ik zou het zeker niet overslaan! Ik vond het heel erg indrukwekkend!
Horseshoe Bend is ook erg mooi en wel de moeite waard om ff te bezoeken!
Antelope Canyon en Horseshoe Bend zijn beiden in een paar uurtjes wel te bekijken dus het neemt geen volle dag in beslag.

Groeten Jeroen
#16 - 19-08-2009, 15:50 uur

JoeSee

In plaats van Horseshoe Bend zou je ook Goosenecks State Park vlakbij monument Valley kunnen bezoeken, pak je gelijk (what's in a name ??) MEXICAN Hatt mee.  ^-^  Zo zie je maar weer, veel opties en lastige keuzes.... :-\
#17 - 19-08-2009, 16:28 uur
« Laatst bewerkt op: 19-08-2009, 16:48 uur door JoeEsE »

Marianne

Citaat
De opmerking om Page over te slaan is miischien wel een goeie. We willen eigenlijk daar alleen maar de Antelope canyon bekijken.

Antelope Canyon is erg bijzonder om eens te zien en ik zou het zeker niet overslaan! Ik vond het heel erg indrukwekkend!
Horseshoe Bend is ook erg mooi en wel de moeite waard om ff te bezoeken!
Antelope Canyon en Horseshoe Bend zijn beiden in een paar uurtjes wel te bekijken dus het neemt geen volle dag in beslag.

Groeten Jeroen

Ik bedoelde met Page overslaan dat je er geen overnachting moest doen. Je kunt onderweg nog wel Antelope Canyon bezoeken.
Al blijft het allemaal wel iets aan de krappe kant vind ik. Als je Monument Valley of San Diego laat vallen krijg je wat meer rust en ruimte in de route. Blythe overslaan lijkt me ook wel een goede; het wordt wel een erg lange dag vanuit San Diego, maar je zou tot aan Prescott of zo door kunnen rijden. En vandaar via Sedona naar de GC.

Marianne
#18 - 19-08-2009, 17:54 uur

nielsenkim

we willen Blythe best overslaan , want het is voor ons alleen maar een tussenstop, maar met google maps is het 462 mijl rijden, dus ruim 7 uur. Het bespaart wel een dag, maar is ook een enorme rit. Al  zijn we het wel gewend, want we rijden ook gewoon naar Oostenrijk natuurlijk.

Als we moeten kiezen tussen San Diego en Monument Valley lsaten vallen, dan denken we liever Monument Valley, omdat we heel graag naar San Diego willen gaan.

We willen in Page heel graag de Antelope Canyon bekijken omdat we daar hele mooie verhalen hebben gehoord.

Het is best leuk zo'n route bedenken, maar soms ook verschrikkelijk moeilijk omdat kiezen zo moeilijk is :banghead:.
#19 - 19-08-2009, 22:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15