Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Helivlucht canyon

Discussie gestart

brakke

Hallo,

in een van vorige topics dacht ik gelezen te hebben dat een helivlucht boven de canyon +-90dollar kost. Nu blijkt dat dat rond de 150-200 dollar te zijn. Weet er iemand op welke site dit het voordeligste is?

Grts,

B
#1 - 15-06-2009, 11:33 uur

melvin

hoi,

wij hebben vorig jaar via deze maatschappij geboekt: www.papillon.com.
wij waren ongeveer $200 per persoon kwijt (maar dan hadden wij wel de eco-heli, dat is een duurdere vlucht omdat je extra's in de heli hebt en je vliegt iets langer).
er zullen beslist ook goedkopere vluchten zijn.
veel succes,

melvin
#2 - 15-06-2009, 17:31 uur
« Laatst bewerkt op: 15-06-2009, 17:33 uur door melvin »
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

masbos

Ik vroeg me af of het ook mogelijk is om zo'n vlucht ter plaatse te regelen, of ben je 'verplicht' om dit vooraf te regelen?
#3 - 15-06-2009, 20:22 uur

melvin

hoi,

wij hebben dit ook ter plaatse geregeld, je hoeft niet vooraf te boeken.
wij hebben dit bij het information desk in ons hotel geboekt en 2 uur later konden we al instappen!

melvin
#4 - 15-06-2009, 20:34 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

ilssse

Ik wil bij Papillon de Grand celebartion tour doen.
deze duurt 4 uur en je daalt dan ook echt met de hele bij de colorado river om een picknick te doen.
Lijkt me gaaf!!!
Je kunt deze tour kiezen tussen:

9-10 uur
11-12 uur
13-14 uur
18- 19 uur

Nu twijfel ik of ik die tussen 18 en 19 uur zal doen ivm de zonsondergang.
Maar in die tijd worden we dus eerst van ons hotel gehaald...
Wat denken jullie??? Redden we dat nog voor zonsondergang??? Of beter die van 11-12 uur doen??

Wie wil er zijn mening geven???
#5 - 15-06-2009, 20:59 uur
May all your dreams come true...
Ilse

Hans B

Kijk maar even op onderstaande link
http://www.nps.gov/grca/planyourvisit/sunrise_set_moon.htm
de zonsondergang is ± kwart voor acht.

ik heb zelf de zonsondergang vanaf HOPIpoint gezien.
rustig zittend op een rotspunt de schaduw zien opkomen en de rotsen steeds donkerder rood zien worden.
dat vond ik wel mooi.
#6 - 16-06-2009, 08:35 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

ilssse

Oke dus we zouden hem wel zien met de helicoptervlucht.
Alleen is de terugweg dan wel minder mooi denk ik als de zon dan al onder is.
Of valt dat wel mee?
#7 - 16-06-2009, 19:32 uur
May all your dreams come true...
Ilse

Marianne

Ik neem aan dat jij het hebt over een vlucht vanuit Las Vegas? Je komt dan niet in het nationale park, maar je gaat naar Grand canyon west denk ik. Ga je ook nog naar Grand Canyon NP? In dat geval zou ik daar een zonsondergang meemaken. De vlucht vanaf Las Vegas kun je dan op elk gewenst momen doen.

Un het donker terugvliegen lijkt me trouwens ook wel bijzonder met de lichtjes in Las Vegas.

Marianne
#8 - 16-06-2009, 22:21 uur

Frank1960

Wij zijn ook van plan om vanuit Las Vegas een helivlucht te laken naar de Grand Canyons. Weet er iemand de huidige prijzen en hoe dit allemaal in z'n werk gaat? Wij zijn met 3 personen, met hoeveel zit je eigenlijk in zo'n heli? Kan je dan ook filmen?
#9 - 17-06-2009, 20:21 uur

Marianne

De prijzen zijn heel verschillend, afhankelijk van de aanbieder en de soort vlucht die je maakt. Kijk eens op de site van een aanbieder als Papillon. Je kunt er wel van uitgaan dat het vanuit Las Vegas duurder zal zijn dan een lvucht vana de Grand Canyon zelf (Tusayan).
In Las Vegas zie je veel reclame voor vluchten, misschien zitten daar leuke aanbiedingen tussen.

Je hebt kans dat je in de heliopter niet aan het raam zit, filmen wordt dan wat lastig.

Marianne
#10 - 17-06-2009, 20:41 uur

masbos

Melvin dank je wel voor je antwoord. Daar hebben we wat aan!!!
We gaan zeker gewoon ter plaatse kijken of we het leuk vinden om een vlucht te maken en of we een leuk prijsje kunnen vinden. Het wordt onze eerste keer, dus ik denk dat we het met of zonder vlucht al helemaal geweldig vinden.
#11 - 21-06-2009, 21:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15