Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route Mexican Hat - Moab

Discussie gestart

Dirc

Wij hebben deze dag erg (te) veel gepland denk ik.
Mexican Hat (A), Goosenecks State Park (B), Muley Point (C), Natural Bridges National Monument (D), Canyonlands (the Neeldes) (E), Moab.



Volgens google maps is dit alleen al 6 uur rijden.
Nu begreep ik dat vooral the Needles niet iets is wat je wilt missen. Ik kan de route op namelijk op 2 manieren aanpassen:

1.) The needles er tussenuit, dan wordt de reistijd 4,5 uur.
2.) Goosenecks, Muley Point en Natural Bridges eruit, dan wordt de reistijd 4 uur

Wat raden jullie aan?

De dag erna kan ik niets meer kwijt want dan staat het Island in the Skye gedeelte en Arches op de planning.
De dag ervoor staat Monument Valley op de planning.
De dag van vertrek moeten we naar canyonlands.
#1 - 05-10-2011, 11:39 uur

Marianne

Je moet niet alleen naar de reistijd kijken. Ik zou Needles laten vallen. Dit deel van Canyonlands is niet zo toegankelijk, dus behalve de rit er naar toe ben je ook veel tijd kwijt voor een bezoek. Heb je al eens gekeken op bijvoorbeeld de NPS-site of op www.ontdek-amerika.nl wat je er kunt doen en hoeveel tijd dat kost?
Voor de andere dingen ben je niet veel meer dan alleen de reistijd kwijt, dat zou ik er gewoon in laten.
Besteed de tijd die je over hebt om alvast naar Arches te gaan; neem daar in elk geval de zonsondergang bij Delicate Arch mee.

Marianne
#2 - 05-10-2011, 12:59 uur

Old Faithful

Een andere mogelijkheid is om alleen   Natural Bridges N.M. over te slaan en Goosenecks S.P., de Moki Dugway en Muley Point wel te doen. Dat hoeft niet heel veel extra tijd te kosten.  Je rijdt dan via de 261 en 95 terug naar de 191.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
#3 - 05-10-2011, 13:01 uur
Groet,

Old Faithful

Dirc

Ik zie inderdaad dat Needles beperkt bereikbaar is of je moet een Jeep hebben.
Dat kost natuurlijk wel erg veel tijd, zeker omdat we ook al naar de andere kant van Canyonlands gaan.

Eventueel kunnen we Natural Bridges ook nog laten vervallen mochten we ergens meer tijd willen besteden.
Ik probeer tijdens de drukke routes ook 1-2 dingen optioneel te houden, maar deze route was gewoon te vol en we willen geen 6 uur in de auto zitten op een dag.
#4 - 05-10-2011, 13:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15