Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route naar The Wave

Discussie gestart

peter1962

Voor onze komende reis in april/mei hebben we gepland om naar The Wave te gaan.
We hebben ons inmiddels ingeschreven voor de loterij dus in januari weten we meer   :D

Ik zat net op maps streeview naar de route van uit Page te kijken maar als je van af Highway 89 komt en je neemt de House Rock Vallet Road je dus over een onverharde weg gaat (dirty road), het ziet er erg 'platgereden' uit maar mijn vraag is kan je die wel makkelijk met de camper rijden tot aan de Wire Pass Trailhead .
(afgezien van de vraag of je het van de camper verhuurder mag)
Of is er nog een ander punt of route waar je met de camper makkelijker op de trail route naar The Wave kan komen?

Ik weet dat als we niet ingeloot worden we ook nog kunnen meedoen aan de loterij op de dag zelf maar die gok nemen we niet .....
#1 - 13-12-2015, 08:31 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

Chris RTA

Je zou er op een mooie zomerse dag best heen kunnen rijden met een camper. Maar of je dat echt wil is een tweede. Het zou ook zo kunnen zijn dat je er met een camper niet eens in mag. Maar dat weet ik niet zeker. Het verhuur bedrijf wil het zeker niet. Maarja, die zijn toch niet in de buurt.
Het is echt een hobbelige weg met veel kuilen etc. Zeker als er een regenbui is geweest die weer nieuwe geulen heeft gemaakt van de vloedstromen.

Ik ben er een aantal keer overheen gereden en toen zou ik er best met een camper overheen durven rijden. Maar er zijn momenten dat ze echt aanraden om er alleen met een 4x4 doorheen te gaan. Nu zijn de Amerikanen ook wel erg snel van de paniek.

Ga evt die kant op als het net licht is geworden en het wellicht nog niet zo druk is. Dan kun je rustig aan doen en evt keren als het toch niet te doen is. Keren is nl ook niet om de 100 meter te doen , dus is er een kans dat je een heel eind achteruit moet met een camper.

Afhankelijk met hoeveel jullie zijn zou je kunnen kijken om een lift te krijgen die kant op.

Maar goed wellicht iets te vroeg om er zo veel over na te denken aangezien een mooi groen ticket te bemachtigen al moeilijk zat is.
#2 - 13-12-2015, 13:16 uur

Wop

Misschien heb je hier nog wat aan Peter: http://www.verenigdestaten.info/north-coyote-buttes-the-wave/
#3 - 13-12-2015, 23:26 uur

Terpies

#4 - 14-12-2015, 16:05 uur

Peter B

Hallo Peter,

Met een camper is dit bijna niet te doen, zo was de weg in augustus 2013.




Je kunt een shuttle aanvragen bij de Paria Outpost hier kun je ook overnachten http://www.paria.com/tours-shuttles/

Wens je veel succes bij de loterij. Wij hebben trouwens een permit voor maart.

Groetjes
Peter
#5 - 14-12-2015, 23:56 uur

Terpies

« Laatst bewerkt op: 16-12-2015, 17:41 uur door Terpies »

peter1962

Bedankt voor alle tips en info, eerst even de loterij volgende week afwachten..........
#7 - 24-12-2015, 13:32 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

Pauline

Hallo Peter,

Met een camper is dit bijna niet te doen, zo was de weg in augustus 2013.



Je kunt een shuttle aanvragen bij de Paria Outpost hier kun je ook overnachten http://www.paria.com/tours-shuttles/
Wens je veel succes bij de loterij. Wij hebben trouwens een permit voor maart.

Groetjes
Peter

Oops, ben ik blij dat wij een 4x4 voor een dag gehuurd hebben.
Wij gaan in mei dit jaar (zijn ingeloot  :D) en wilde het niet met onze camper gaan doen.
Voor dit soort info zit ik op dir forum, THANKS
(ook al is dit een oud topic)
#8 - 07-02-2018, 13:35 uur

Gré

Hallo Pauline,
Waar heb jij de 4x4 gehuurd en wat kost dit ongeveer?
Toevallig rees deze vraag ook bij mij vanmiddag na nog een keer de info over the Wave doorgelezen te hebben en ik tegenkwam dat je over een onverharde weg naar de parkeerplaats moet rijden.
Groet,
Gré

#9 - 07-02-2018, 19:07 uur

Pauline

Hallo Pauline,
Waar heb jij de 4x4 gehuurd en wat kost dit ongeveer?
Toevallig rees deze vraag ook bij mij vanmiddag na nog een keer de info over the Wave doorgelezen te hebben en ik tegenkwam dat je over een onverharde weg naar de parkeerplaats moet rijden.
Groet,
Gré

Foutje van mij, in Moab hebben we een 4x4.
Hebben nu een Ford Edge gehuurd bij Avis Page Airport – 8u ophalen, 20u terug voor iets van $80
#10 - 08-02-2018, 17:58 uur

Gré

Oké dankjewel.
Geweldig dat jullie zijn ingeloot!
Ik ga in ieder geval een schot wagen maar zag al dat de kans heel klein is :'(
Maar voor jullie alvast heel veel plezier!  :afro:
#11 - 08-02-2018, 19:38 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15