Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

4 weken door The West

Discussie gestart

Old Faithful

San Diego mag er zeker uit. Ben zelfs aan het twijfelen aan Phoenix!

Dat lijkt me een goed idee, als je geen speciale reden hebt om Phoenix aan te doen. Je hebt er nu sowieso al weinig tijd. Als San Diego ook geen must is, kun je veel ruimte voor andere dingen maken. Kandidaten daarvoor zijn in mijn ogen Moab, Zion en Yosemite.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
#16 - 09-09-2011, 17:24 uur
Groet,

Old Faithful

Valckske

Nieuwe planning! Beter zo of sla ik er echt soms naast?  :)

DAG 1   Brussel   Los Angeles
DAG 2   Los Angeles   Santa Barbara
DAG 3   Santa Barbara   Monterey
DAG 4   Monterey   San Francisco
DAG 5   San Francisco   
DAG 6   San Francisco   
DAG 7   San Francisco   Yosemite NP
DAG 8   Yosemite NP   
DAG 9   Yosemite NP   Bodie NP
DAG 10   Bishop   Death Valley
DAG 11   Las Vegas   
DAG 12   Las Vegas   
DAG 13   Las Vegas   Zion NP
DAG 14   Zion NP   Bryce
DAG 15   Bryce   Capitol Reef
DAG 16   Capitol Reef   Monument Valley
DAG 17   Monument Valley   Page
DAG 18   Page   
DAG 19   Page   Grand Canyon
DAG 20   Grand Canyon   Kingman
DAG 21   Kingman   Palm Springs
DAG 22   Palm Springs   San Diego
DAG 23   San Diego   Anaheim
DAG 24   Anaheim   
DAG 25   Anaheim   Los Angeles
DAG 26   Los Angeles   
DAG 27   Los Angeles   
DAG 28   Los Angeles   Brussel
#17 - 13-09-2011, 18:37 uur

leendert en maria

Ik heb echt niet veel kaas gegeten van routes, maar hier een paar overwegingen, kijk maar of je er wat aan hebt.

dag 9 - In Bodie kun je niet overnachten. Wanneer je uit Yosemite komt kun je in Lee Vining overnachten, je kunt dan nog de hele dag in Yosemite zijn. De volgende ochtend kun je vanuit Lee Vining meteen naar Bodie gaan, diezelfde weg rijdt je weer terug en vervolgens naar Death Valley. Dan wordt het: dag 9: Yosemite - Lee Vining, dag 10: Lee Vining - Bodie - Death Valley. Wanneer je in Bishop wilt overnachten wordt het anders: dag 9: Yosemite - Bodie - Bishop. Vergeet ook niet een korte stop te maken bij Mono Lake! Daar kom je vrijwel langs.
Begrijp ik goed dat je in DV wilt overnachten? Vonden wij super!

Dag 13/14: kun je echt niet langer blijven in Zion? Als het echt niet anders kan, probeer dan dag 13 op tijd te vertrekken uit LV, evt. langs Valley of Fire SP en de volgende dag 's ochtends ook in Zion te blijven. Je kunt bijv. al om 5.35 uur met de eerste bus uit Springdale naar halte Grotto voor Angels Landing. 't Is vroeg, maar dan heb je ook wat  ;) Bryce kun je 's middags nog bekijken en evt. een route lopen.
Hoewel wij Capitool Reef mooi vonden, wellicht toch schrappen? Dat geeft meer ruimte voor Zion. Of toch maar San Diego schrappen? Kiezen maar... Je kunt er ook voor kiezen om in SF te beginnen, dan via de kustweg naar Yosemite te rijden SF - Monterey - San Simeon - Yosemite. Voordelen: je ziet toch de kustweg, scheelt de eerste paar dagen autohuur, geen 2 keer in LA
Vanaf dag 20 heb ik geen ervaring...
Succes met het bedenken van alle plannen!

Maria
#18 - 14-09-2011, 17:17 uur

Old Faithful

Bodie is een ghost town, dus inderdaad geen overnachtingsmogelijkheden voor mensen van vlees en bloed.  ;)

Ik zou zelf ook een nacht in één van de grote steden inruilen voor een extra nacht Zion. Dat is echter een keuze die van persoon tot persoon verschillend is. Valckske heeft naar mijn bescheiden mening een uitgebalanceerde route samengesteld.  :afro:

Het lange wachten kan beginnen.
#19 - 14-09-2011, 18:42 uur
Groet,

Old Faithful

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15