Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route Seatle-San Fransisco

Discussie gestart

Snen

Beste mensen.
Ik ben aan het oriënteren voor een reis in mei van Seatle naar San Fransisco ( of andersom). Wie weet er een mooie route van de ene naar de andere stad?? Wie heeft er tips voor mooie en leuke stadjes, parken, hotels, B&B  etc via binnenland of wellicht kust. We hebben ruim 2 weken de tijd incl bezoek aan de steden Seatle en SF, reis periode eind mei 2014. 

bedankt vast :afro:
#1 - 21-11-2013, 23:06 uur

Old Faithful

Eind mei zul je nog rekening moeten houden met sneeuw van de voorbije winter in hooggelegen gebieden. Denk daarbij aan Mount Rainier, Crater Lake en Lassen Volcanic. Het lijkt me twijfelachtig of je hier eind mei (veel) mogelijkheden hebt.
Je zou kunnen denken aan Olympic N.P., Mount St Helens, Columbia River Gorge, John Day Fossil Beds N.M., Oregon Coast, Redwoods National and State Parks en Avenue Of The giants.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
#2 - 22-11-2013, 00:52 uur
Groet,

Old Faithful

Tet14

Mensen in Oregon zeggen dat hun seizoen pas start op july 4.  Daarvoor is de kans op regen en bewolking langs de kust groot en dat geldt ook voor Washington. Ook in Olympic NP kan nog heel wat sneeuw liggen, maar ja dan is Hurricane Ridge op zijn mooist.
Het voordeel van de reis andersom is dat je wat later in Seattle komt en dat je de reis met de zon in de rug maakt. Dat rijdt prettiger.
Tet
#3 - 22-11-2013, 11:45 uur

Marianne

Mei lijkt me erg vroeg, zeker voor Mt Rainier en ook voor Olympic NP en Crater Lake.
Misschien heb je iets aan ons 2006-verslag voor een mogelijke route van Seattle naar SF. Wij waren er in de 2e helft van juli en hadden zo hier en daar nog sneeuw en onbegaanbare wandelpaden.

Marianne
#4 - 22-11-2013, 15:04 uur

Snen

bedankt voor jullie reacties. Ik kreeg het ookal door dat de periode waarsch te vroeg is.
#5 - 22-11-2013, 23:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15