Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route uitgestippeld maar welke activiteiten?

Discussie gestart

lafusion

Ik heb samen met een vriend van me een route uitgestippeld waarvan wij denken dat we wel het nodige zien en waarschijnlijk ook kunnen doen. Maar over dat doen kunnen we niet echt fatsoenlijk informatie vinden. Nu geloven we wel dat er overal wel dingen te doen zijn etc maar ja is nu een beetje lastig zoeken op voorhand. We zijn in de zomer 22 en 23 jaar oud en op zich is door een bos/woestijn/ravijn etc lopen wel leuk maar een beetje actie (quad rijden/raften etc) is niet verkeerd. Zou iemand hier ons wat meer op weg kunnen helpen? We hebben overigens de volgende route zo ongeveer in gedachte:
woensdag 15 juli 2009Amsterdam-Las Vegas
donderdag 16 juli 2009Las Vegas
vrijdag 17 juli 2009Las Vegas - Grand Canyon
zaterdag 18 juli 2009Grand Canyon
zondag 19 juli 2009Grand Canyon - Page
maandag 20 juli 2009Page - Monument Valley
dinsdag 21 juli 2009Monument Valley - Arches
woensdag 22 juli 2009Arches
donderdag 23 juli 2009Arches - Capitol Reef
vrijdag 24 juli 2009Capitol Reef - Bryce Canyon
zaterdag 25 juli 2009Bryce Canyon
zondag 26 juli 2009Bryce Canyon - Zion
maandag 27 juli 2009Zion - Death Valley
dinsdag 28 juli 2009Death Valley - Yosemite via Tioga Pass
woensdag 29 juli 2009Yosemite
donderdag 30 juli 2009Yosemite - San Francisco
vrijdag 31 juli 2009San Francisco
zaterdag 1 augustus 2009San Francisco - San Simeon
zondag 2 augustus 2009San Simeon - Los Angeles
maandag 3 augustus 2009Los Angeles
dinsdag 4 augustus 2009Los Angeles - Amsterdam
Aanwijzingen/verbeteringen op de route mag trouwens ook ;)
#1 - 27-11-2008, 20:48 uur

hdeweert

Moab Is een van de steden waar veel van de door jou genoemde sporten gedaan kunnen worden. Van biken tot het huren van een 4 weel drive ook raften kun je daar regelen
http://www.moabadventurecenter.com/trips/rafting/
je route lijkt het geijkte rondje maar kijk eens naar de afstanden die je gaat rijden.

Harm
#2 - 27-11-2008, 22:00 uur

Eric

Prima route.
Alleen zou ik een extra dag in Zion blijven ipv in Bryce.
Bryce heb je binnen een halve dag gezien en Zion kan je zeker 2 dagen je vermaken.
Speur maar even verder op het net of op het forum wat voor mooie dinger er allemaal te zien zijn in Zion.
Succes,
Eric
#3 - 29-11-2008, 10:57 uur

Lelie

Ik ben het met Eric eens.
Bryce is mooi, je ziet binnen korte tijd al heel veel. Je hebt verschillende uitkijkpunten met schitterend uitzicht.
In Zion is nog meer te doen. Wij hebben 's ochtends Angels Landing gedaan (als het warm is, is het verstandig echt vroeg te beginnen), een pittige tocht met een prachtig uitzicht.
Daarna het stuk gelopen naar de Narrows, maar tot het water. Je kunt ook door het water, wil ik ook ooit gaan doen.

In San Francisco hebben wij fietsen gehuurd en zijn we, via de Golden Gate Bridge naar Sausolito gefietst. Leuke ervaring!

In Yosemite kun je ook raften en dat hebben wij gedaan, omdat het te warm was voor andere activiteiten. Maar raften daar is niet heel "heftig" hoor. 

Veel plezier met de voorbereidingen!
#4 - 29-11-2008, 13:07 uur
cheerr 15 mei een week naar New York cheerr

lafusion

Ah fijn om te horen dat er toch wel op wat meer plekken nog iets leuks te doen is. Is altijd lastig aangezien je niet direct plaatsen op kunt zoeken of zo.

We moeten idd nog wat meer kijken naar de datums op bepaalde plekken. Mochten er nog tips zijn, dan zijn die altijd welkom maar natuurlijk lees ik ook wel al veel hier op het forum ;)
#5 - 30-11-2008, 13:36 uur

jerbia

Vergeet ook niet om de reisverslagen van forumleden te lezen, hier kun je vaak heel veel leuke tips uithalen  :afro:
#6 - 30-11-2008, 21:27 uur

kings fan

Hoi,

Wat denk je van skydiven in las vegas? Extreme hiking, rafting  in GC?

Mickey
#7 - 10-12-2008, 17:19 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15