Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

route USA-CANADA 2008

Discussie gestart

Vegas

Bedankt voor de link BelCan, heel nuttig en mooie foto impressie ook. Ik ga er eens goed voor zitten.
#16 - 11-07-2007, 20:50 uur

Bren

HoiHoi,

Wij hebben vanaf 30 mei tot en met 21 juni ook rond gereisd door het Noordwesten en Canada.
OOk vanuit Seatlle vertrokken richting Banff en Jasper,Icefield parkway gereden.
Dit was in 1 woord geweldig.Canda hebben we ook in ons hart gesloten.
Check maar eens onze website,misschien heb je er wat aan.

Veel succes


Groetjes Harold en Bianca

http://members.home.nl/haroldenbianca
#17 - 11-07-2007, 20:53 uur



BelCan75

@Vegas:  Dank je wel!  Fotografie is wel een beetje een hobby van mij, dat is echt pas begonnen als ik in Canada ben komen wonen. Ik fotografeer het liefste landschappen, stadszichten en natuurlijk ook dieren.  Wel, ik hoop in elk geval dat je er wat aan hebt...en als de tijd voor jou eraan komt mag je me altijd contacteren!

@Harold & Bianca:  Jullie hebben een prachtige reis gemaakt!  De foto's zijn schitterend...jammer dat je Moraine Lake niet hebt kunnen bezoeken (maar de weg was misschien nog niet open)...dat is in mijn ogen veel mooier dan Lake Louise.  Maar kortom, de Canadese Rockies zijn gewoonweg geweldig en mijn favoriete plek in de hele wereld om op vakantie te gaan!  shiny

Vele groetjes,
Ann  cheerb
#18 - 11-07-2007, 21:04 uur
Belgische in Vancouver, CANADA ~ 
Mijn Blog met Foto's of Mijn Foto Albums


Vegas

Zal ik zeker doen Ann.
Het duurt nog even, maar het kriebelt nu al.
Vancouver lijkt me ook heel erg mooi.
Heb je wat goeie motel tips voor me? Ik probeer meestal in wat kleinere motelletjes te overnachten tegen lage prijzen.
Meestal lukt dat wel, maar als je alvast wat tips hebt?
die kleine familie motelletjes zijn vaak wat lastiger te vinden op internet.

Bren: ook bedankt voor de link, mooie foto's ook. En handig die kilometers per dag, kan ik wat mee.
#19 - 12-07-2007, 08:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15