Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

route van Las Vegas naar Yosemite met camper

Discussie gestart

anjakuppens

hoi allemaal,

wij zijn druk bezig een route in elkaar te zetten voor komende zomer. We lezen ons suf op dit forum en aan alle reisverhalen en krijgen steeds meer zin.
we gaan met ons gezin in een camper rondtrekken. alleen in juli en augustus mogen we niet door death valley heen met een camper.
wij komen van las Vegas en willen naar yosemite, via de tiogapass.
heeft iemand een mooi alternatief? welke route adviseer je ons?
Graag jullie reactie!!
alvast bedankt.

groet anja
#1 - 20-09-2006, 21:50 uur

Hans B

Hallo Anja,
vanaf de Tioga Pass kun je de 395 nemen, maar helemaal onderlangs de Death Valley maak je een behoorlijke omweg.
Probeer iets ten zuiden van Lee Vining de 120 via Mono Lake en Benton, dan de 6 naar Tonopah en vandaar naar het zuiden over de 95.
De route tot Tonopah heb ik zelf met onze camper gereden, heel goed te doen, 2 baansweg, daarna zijn wij rechtdoor gegaan.
Van Las Vegas ben ik een keer naar Beatty gereden en vandaar de Death Valley in. L.V. - Beatty is 4 en 6 baans snelweg.
groeten, Hans
#2 - 21-09-2006, 21:02 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

anjakuppens

bedankt hans voor de route. volgens mij heb jij echt heel amerika al doorkruist als ik zo hier en daar op dit forum lees. tof!!
  groet anja
#3 - 21-09-2006, 21:42 uur

Hans B

Anja,
we hebben inderdaad al veel gezien.
Hopelijk volgend jaar juli naar Alaska!!
Hans
#4 - 21-09-2006, 22:38 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15