Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

leuke route gezocht vanuit Denver

Discussie gestart

Old Faithful

Misschien is het een idee om die route i.v.m. het weer andersom te doen, dus Houston - Denver.
#16 - 15-02-2012, 12:21 uur
Groet,

Old Faithful

Marg

hoezo, is het dan zo beroerd rond 17 mei??
#17 - 15-02-2012, 15:15 uur

Tet14

Denver is koeler dan Houston en in Houston wordt het steeds warmer en luchtvochtiger hoe later in de zomer je daar bent. Dus Houston-Denver die tijd van het jaar is een goed idee.
#18 - 15-02-2012, 16:08 uur

Marg

Hai Tet,


Waarom ik voor Denver-Houston heb gekozen is; omdat we graag willen eindigen aan het strand en de tip die ik van je kreeg over Port Aransas. Is het in de eerste helft van juni ook al te vochtig in die omgeving??
We willen tussen 17 en 25 mei vertrekken en dan zo'n 3 weken.

Ik ben nu aan het puzzelen voor het eerste gedeelte( of laatste) van de reis dus Denver- Albuquerque wat is een leuke route en wat MOET je gezien hebben,
de rest van de route is(voorlopig) als volgt
 Albuquerque -Alamogordo
Alamgordo-Carslbad
Carlsbad-Big Bend
BB-Corpos Christi
CC- Port Aransas
PA- Houston.

Ik hoop dat je me weer verder kunt helpen. Ben heel blij met dit forum...  :D

Marg
#19 - 15-02-2012, 16:27 uur

Tet14

Er gaan meer wegen naar Rome en de keuzes tussen Denver en Houston zijn ook aanzienlijk.
Zal je een eerste aanzet geven.
1. Denver
2. Denver-Taos/Sante Fe/ABQ
3,4: idem
5. Santa Fe-Alamogordo
6. White Sands (of op  het eind van de vorige dag) en doorrijden naar Carlsbad
7. Carlsbad Caverns en de bats.
8. Carlsbad -Davis Mountains
9. Davis Moutains via Presidio naar Big Bend (je kan ook van de caverns in een dag naar Big Bend gaan maar altijd via Presidio rijden)
10.11: Big Bend
12. Big Bend via Marathon en Langtry (niet vergeten bij Judge Roy Bean te stoppen en te doneren, ik ben een donateur daar) naar Del Rio
13. Del Rio-San Antonio
14. San Antonio
15. Naar Austin
16. Austin
17. Naar Port Aransas
18,19: PA  (ik kan je wel overnachtingsplaatsen geven als je wil)
20. Naar Houston.
Als je vlucht 's avonds is kan je nog naar het Spacecenter 's morgens.
Houston heeft de hoogste luchtvochtigheid in de USA.  Aan de kust is het iets minder maar je brilleglazen beslaan nog steeds af en toe.
Tet
#20 - 15-02-2012, 17:41 uur

Rent your tent usa

Vanuit Silver City, NM  naar de Gila Mountains en Hot Springs via de 15 is een prachtige route. Dat hele gebied is schitterend. Mochten jullie naar Santa Fe  of Taos gaan, vergeet Ojo CAliente niet. New Age restaurant met gezond en lekker eten, 13 verschillende "soaks". Eigenlijk is zomaar door NM rijden al leuk op zichzelf. Bij Carlsbad, als je niet de grot in gaat is het ook gewoon leuk buiten te zitten, naar de cacti te staren en de touristen te bekijken.
#21 - 15-02-2012, 18:24 uur

Marg

Super Tet,je opzet. Ik wil ook nog graag die overnachtingsplaats weten.

De route heb ik wel al aardig uitgezet maar ik ga nu eerst maar eens achter tickets aan, lijkt mij ook niet onbelangrijk.



#22 - 16-02-2012, 11:15 uur

Tet14

Nog even voor de route van Rent your car. Bedoelt wordt I25 ipv 15 en de hotsprings zijn bij Truth or Consequences (plaatsnaam naar een radioprogramma! ). de weg naar Silver City is idd prachtig maar voor de Gila Cliff dwellings heb je een hele dag nodig.
In Port Aransas hebben we gezeten in Sandcastle , Port Royal en Mayan Princess. Allen hebben zwembaden, condos en een korte boardwalk naar het strand. Gulf views vanaf de 2de verdieping. Sandcastle ligt het dichtst bij PA. Mayan is 10 miles tnenzuiden maar wel het rustigs. Port Royal is laagbouw. Royal heeft ook een restaurant.  Beste uitzichten van Mayan en Sandcastle.
#23 - 16-02-2012, 12:33 uur

Rent your tent usa

Nee, ik bedoel de Highway 15 vanuit Silver City en de Hot Springs zijn in Gila. En ja, ze zijn ook in Truth or Consequence. Er is daar een enorm ouderwets badhuis en de sommige hotels hebben een prive bad in de kamer of een bad buiten in je eigen patio (ik heb er ingezeten)
#24 - 16-02-2012, 21:11 uur

Tet14

Sorry for misspelling your name Rent your tent.
#25 - 16-02-2012, 23:20 uur

Marg

dank jullie wel voor de tips.
#26 - 19-02-2012, 10:21 uur

melvin

Even een vraag tussendoor aan iedereen die hier antwoord. Is Yellowstone niet mooi om eens in de sneeuw te zien juist??
Of is dit juist echt onmogelijk i.v.m. dichte wegen?
#27 - 26-02-2012, 21:24 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

Marianne

Yellowstone in de sneeuw is prachtig! Maar niet alle wegen zijn dan open, hoewel het in mei/juni best wel mee zal vallen. In de winter zul je echter andere manieren van vervoer moeten hebben, en dat is nogal omslachtig en kostbaar, maar wel mogelijk.

Marianne
#28 - 26-02-2012, 23:04 uur

Steson

Wij vertrekken 29 augustus naar Denver voor dit rondje:



We rijden tegen de klok in, dus eindigen met de Rockies. Zo zijn we ook rond 6 september in Yellowstone.....

Ik heb deze route met veel energie in elkaar gezet, mede dankzij forumleden, en ben er erg tevreden over. Mogelijk een idee voor anderen die nog zoekende zijn !!
 :afro:
#29 - 28-02-2012, 21:29 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15