Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Routevraag: LA (Venice Beach naar Palm Springs via R66)

Discussie gestart

ushenky

Is het de langere reistijd waard om deze route te rijden via een stuk route 66 (Rialto/San Bernadino) in LA in plaats van de Interstate 10 ?
Het verschil zit niet zozeer het aantal kilometers maar geeft wel een langere reistijd van ongeveer 1 uur.
Iemand ervaring met deze route of eventueel een ander idee ?
Alvast dank, Henk
#1 - 14-07-2011, 09:32 uur

Hans B

Ik heb dit stukje Route66 nog nooit gereden, maar ben er wel eens in de buurt geweest.
Op de kruising van de I10 en I15 heb je de Ontario Mills Mall, toen mijn dochters daar aan het winkelen waren (niet mijn hobby), ben ik een rondje in de buurt gaan rijden op zoek naar een laundry om de was te doen en benzine te tanken.
Ik heb die omgeving niet als heel speciaal ervaren.
Maar in jouw route is het niet om, dus als je het leuk vindt om te rijden zou ik het doen.
Je krijgt dan wel te maken met veel verkeerslichten, waardoor de route meer tijd gaat kosten.
#2 - 14-07-2011, 10:08 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Tet14

Ik heb dat laatste stuk ook niet gereden. Was me te ingewikkeld eerlijk gezegd.  Ik zou wel het Wigwam hotel even bekijken in Rialto.
#3 - 14-07-2011, 10:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15