Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ruwe opzet route augustus - september

Discussie gestart

Tsjoesy

Hallo allemaal,

Half augustus gaan ik en mijn vriendin 3 / 4 weken door het westen van Amerika rijden! We hebben globaal al een route uiteengezet, graag willen wij jullie feedback op waar me misschien een dag langer voor moeten uittrekken en waar we korter moeten blijven. Ook tips voor een goed betrouwbaar verhuur bedrijf (voor de auto) zou van harte welkom zijn! We zijn beide 23 jaar, dus dan zitten we sowieso vast aan die 25 dollar per dag, per bestuurder. Hieronder is onze route:

Amsterdam      -   San Francisco
San Francisco      -   Yosemite
Yosemite              -   Sequoia
Sequoia               -   Death Valley
Death Valley       -   Las Vegas
Las Vegas      -   Zion
Zion                 -   Bryce Canyon
Bryce Canyon      -   Capitol Reef
Capitol Reef      -   Arches
Arches         -   Monument valley
Monument Valley   -   Page
Page         -   Grand Canyon
Grand Canyon      -   Joshua Tree
Joshua Tree      -   Palm Springs
Palm Springs      -   San Diego
San Diego      -   Anaheim (Disney)
Anaheim              -   Los Angelos
Los Angelos      -   San Simeon
San Simeon      -   Carmel/ Montery
Carmel/ Montery   -   San Francisco

Alvast bedankt voor de reacties!!

Groetjes
#1 - 30-03-2010, 10:23 uur

Marianne

Voordat we met allerlei suggesties komen die niet mogelijk blijken te zijn even een vraag: zijn de tickets al geboekt? En hoeveel dagen heb je exact?

Marianne
#2 - 30-03-2010, 10:31 uur

Tet14

Ik ga maar even van 4 weken uit. 3 weken is echt te kort. Ik tel al 19 overnachtingen.
Ik zou Sequoia er uit halen en via Tioga Pass en langs de eastern sierras (us395) naar Death Valley gaan. Ook zou ik niet Joshue Tree-Palm Springs doen maar rechtstreeks van Joshua Tree naar San Diego. Met drie weken zou ik SD overslaan. Net als Arches trouwens.
1. SF 2. SF-Yos. 3 . Yos. 4. Yos-Lone Pine.5. Lone Pine- Las Vegas. 6 Las Vegas 7. Las Vegas-Zion. 8. Zion 9. Zion-Bryce. 10. Bryce-Torrey. 11. Torrey-Moab. 12 en 13: Moab. 14. Moab-Monumet Valley 15. MV-Page 16. Page 17. Page-GC 18. GC-Joshua Tree. 19. Joshua Tree-San Diego 20. San Diego 21. SD-Anaheim 22. DL 23. LA 24. LA-Cambria 25. Cambria-San Francisco.26 en 27: San Francisco 28. Naar huis. Je zou wellicht SD ook in 4 weken kunnen overslaan en meer tijd betseden aan DL/LA en langer tussen LA en SF.
Tet
#3 - 30-03-2010, 10:37 uur

Tsjoesy

Tickets zijn nog niet geboekt, dus we zijn nog erg flexibel qua dagen!
#4 - 30-03-2010, 10:38 uur

Hans B

Mooi rondje, ik zou minimaal 28 dagen nemen, heb je overal redelijk de tijd wat te bekijken.

Is het wel handig om zoveel geld uit te geven voor de jonge bestuurderstoeslag?
€ 25 x 2 personen x 25 dagen is € 1250. Twee jaar wachten en daar kun je hele leuke andere dingen van doen.

#5 - 31-03-2010, 15:04 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Marianne

Is het wel handig om zoveel geld uit te geven voor de jonge bestuurderstoeslag?
€ 25 x 2 personen x 25 dagen is € 1250. Twee jaar wachten en daar kun je hele leuke andere dingen van doen.

Tja, die jeugd van tegenwoordig.  :o Ik ging op die leeftijd met een rugzakje op Interrail. En fietsen langs de Loire.   :)

Marianne
#6 - 31-03-2010, 15:17 uur

Bas_en_Es

Hahaha  ;D
Wat een geld, voor dat bedrag hadden wij tickets en autohuur naar de westkust vorig jaar..
Ik zou zeker minstens drie weken gaan! San diego zou ik eruit laten, is en beetje heen en weer, tenzij je graag naar Sea World enzo wilt.
wij hadden geboekt via usareisen.de Let op dat je alle belangrijke verzekeringen hier al boekt en niet daar! Ze zullen erop aandringen, maar als je hier alles al hebt geregeld is het goed. zijn volgens mij al veel topics over dit onderwerp geweest, even zoeken dus..
Suc6!
Gr,
Es.
#7 - 31-03-2010, 17:01 uur

Tsjoesy

We verdienen het geld van de extra toeslag weer terug met het geld van de tickets, die kopen we van KLM vliegpunten ;) Maar ik vind het ook veel geld, dus misschien maar 1 bestuurder opgeven en dan rij ik alles wel alleen. Ook geen probleem. 8)
#8 - 01-04-2010, 13:04 uur

Bas_en_Es

Ahh da's lekker!
wij hadden wel twee bestuurders opgegeven, maar uiteindelijk heeft Bas alles gereden  ;D
Goed geregeld he ;)
Maar goed hier hoefden wij ook niet voor te betalen, waren al oud genoeg
Gr,
Es.
#9 - 01-04-2010, 18:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15