Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Salt Lake City

Discussie gestart

stinger

kan iemand mij iets vertellen over Salt Lake City???
Is het de moeite waard om mee te pakken op een rondreis,is er wat leuks te zien,of beleven of kan ik deze stad maar beter skippen??

thnx Stinger
#1 - 27-02-2005, 21:26 uur

Loek

Afgezien van de Temple Square van de Mormonen (LDS), vond ik er niet zo veel aan.  Je kunt bij hun even je voorouders onderzoeken, zij hebben een van de grootste databases op gebied van genealogie.  Verder is het wel leuk om even het Tabernakel Choir to horen zingen.  Kreeg ik kippevel van.

Maar ik zou er persoonlijk niet voor omrijden.

#2 - 28-02-2005, 05:23 uur

angelica

Wij gaan in mei naar de states en doen dit jaar ook voor het eerst salt lake aan. Wij zijn dan op door reis naar grand teton en yellowstone. Ik verwacht eraf van dat je aardig kunt winkelen (heb al diverse shoppingcenters gevonden)verder heb ik ook gevonden dat er in de buurt een dinossaures museum/park is.
Ik denk dat  het dus best wel een aardige stad is, heb wel in mindere door rij dorpen gezeten hahahhha.

angelica
#3 - 28-02-2005, 18:42 uur

stinger

tell  me.....................

Waar kan je lekker shoppen in S.L.C????
#4 - 28-02-2005, 19:40 uur

angelica

nu daar komt hij dan:
-shoppingmalls   
downtown:   www.thedowntownmalls.com
      www.shopthegateway.com
midvalley:    www.mycottonwoodmall.com
      www.fasionplace.com
southvalley:   www.southownercenter.com  (grootste)
 43 east slc:   www.tangeroutlet.com
 Ik hoop dat je er wat aan hebt, we zijn er zelf nog niet geweest maar zeker bij een enkele kijken. Verder willen we zeker in downtown naar het capitol en even bij  het stamboom onderzoek kijken. In ogden dichtbij salt lake heb je ook nog een dinosaurus park als je het allemaal zat bent. Ik ben juist heel optimistisch over salt lake en misschien heb ik het helemaal mis en is er niets aan maar dat zien we gauw genoeg.

groetjes,
angelica
#5 - 01-03-2005, 19:09 uur

stinger

Dank je,ik ga gelijk even surfen :D
Groetjes Stinger
#6 - 01-03-2005, 23:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15