Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

san diego san francisco

Discussie gestart

janvries

Ik heb vanaf 11 december 10 dagen om wat rond te reizen met mijn zoon die in san diego studeert.
Mijn idee was om van LA naar San fran. te rijden maar wie heeft andere super ideen.

alvast bedankt

Jan
#1 - 10-11-2009, 13:56 uur

Marianne

hallo Jan,
Als je de kustweg neemt naar San Francisco lijkt me dat een goed plan. Je kunt dan over de route 2 of 3 dagen doen, afhankelijk van wat je onderweg wilt bezoeken. Wil je nog tijd voor LA uittrekken? Moet je ook weer terug naar LA/San Diego? Je kunt natuurlijk via de Interstate terug rijden (of heen via de Interstate en terug via de kustweg), maar je kunt ook een wat groter rondje maken, bijvoorbeeld LA - kust - SF - Yosemite - Sequoia - LA.
Of LA - kustweg - SF - Lake Tahoe - Death Valley - LA.
Een park als Joshua Tree is in december ook mooi. Qua weer zou het sowieso niet gek zijn om wat meer in het zuiden/oosten te blijven.
Wat dacht je van LA- Death Valley - Las Vegas - Joshua Tree - San Diego?

Marianne
#2 - 10-11-2009, 14:17 uur

JoeSee

Vanuit San Diego naar Phoenix, Tucson, Tombstone, Petrified, Grand Canyon, Joshua Tree is ook leuk als je van het wilde westen houdt: vlaktes, rotsen, warmere temperaturen. December is daar bij uitstek geschikt voor.
Hou je van stad, kunst en cultuur dan zou ik richting San Fran gaan en de steden wat uitgebreider bezoeken. Hou er rekening mee dat het in december koud en besneeuwd zal zijn in Yosemite en Grand Canyon.
#3 - 17-11-2009, 10:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15